Propaganda wspiera procesy biznesowe swoich klientów

Agencja Propaganda rozszerza swoją działalność! Od listopada br. firma chce konkurować na rynku specjalistycznych szkoleń i usług public relations.Do tej pory Propaganda koncentrowała się na budowaniu i wdrażaniu strategii w obrębie branży MICE (Meeting-Incentive-Conference-Event) i działaniach wspomagających procesy komunikacji i motywacji swoich klientów.

Zarządzanie klientem, zasobami ludzkimi i komunikacja to obecnie najważniejsze wyzwania przed jakimi stoją nowoczesne firmy. Działania skierowane na ciągły rozwój kompetencji i umiejętności to przewaga konkurencyjna w dzisiejszym biznesie.

Oferta Propagandy ma na celu dostarczenie klientom konkretnej wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań dla biznesu oraz realizacji tych strategii.Za organizację struktury i pracy firmy odpowiada Krzysztof Sawicki, pełniący funkcję Dyrektora Zarządzającego. Sawicki zdobywał doświadczenie m.in. w PGNIG SA, oraz Deutsche Bank, gdzie odpowiadał za przygotowanie i realizację projektów z obszaru HR.

Nowa specjalizacja nie oznacza jednak rezygnacji z dotychczas świadczonych usług – mówi Krzysztof Sawicki. Współpraca z partnerami i zdobyte dzięki temu doświadczenie pokazało nam, że na rynku jest miejsce dla firm z branży MICE (Meeting-Incentive-Conferences-Event) i wyspecjalizowanych działań realizowanych według najnowszych standardów, które do Polski dopiero docierają. Znaleźliśmy także przestrzeń dla szkoleń, które w wysoko rozwiniętych krajach i korporacjach są już powszechne, a świadomość o nich dopiero kiełkuje w głowach polskich menadżerów, odpowiedzialnych chociażby za zarządzanie sprzedażą – dodaje Krzysztof Sawicki.

Obecnie firma realizuje projekty dla polskich firm i międzynarodowych korporacji z branż: IT, finansowo – bankowej i farmaceutycznej.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu