Przejdź do treści

Nowy certyfikat Google w PerformanceMEDIA

3 grudnia 2009 roku Wojciech Jakoniuk zdał Google Advertising Fundamental Exam, który uprawnia do ubiegania się o nowy certyfikat Google Advertising Professional.Google uruchomiło nowy program certyfikowania partnerów. Proces uzyskania certyfikatu Google Advertising Professional składa się aktualnie z kilku egzaminów. Pierwszy z nich to Google Advertising Fundamental Exam, który jako jeden z pierwszych w Polsce zdał Wojciech Jakoniuk z PerformanceMEDIA.

Zmiany wprowadzone w certyfikowaniu przez Google podwyższają poprzeczkę w uzyskaniu oficjalnego certyfikatu Google Advertising Professional (GAP). Nowy, trudniejszy do uzyskania certyfikat ma być potwierdzeniem nie tylko doskonałej znajomości reklamy w systemie AdWords, ale również doświadczenia w zarządzaniu zaawansowanymi kampaniami PPC. Oprócz Advertising Fundamental Exam Google wprowadzi w najbliższym czasie również certyfikaty z poszczególnych produktów koncernu z Mountain View m.in.

  • Search Advertising Advanced Exam,
  • Display Advertising Advanced Exam,
  • Reporting & Analysis Advanced Exam.