Mały głód daje po rurach!

Wystartowała wirusowa kampania serków Danio oparta o postać Małego Głoda. Strategię i przeprowadzenie akcji koncern Danone powierzył agencji Heureka.

Projekt o wdzięcznej nazwie “Mały Głód daje po rurach” ma na celu jak najszersze rozprzestrzenienie filmu wirusowego towarzyszącego nowej reklamie telewizyjnej Danio.

Akcja buduje też popularność postaci Małego Głoda wśród młodych internautów.  Michał Wolniak, creative director agencji Heureka mówi: “Ponieważ komunikację kierujemy do grupy youngsters, oparliśmy mechanizmy o nasze usługi viral seeding i postawiliśmy na silne wykorzystanie mediów społecznościowych. Kampania obejmuje microsite malyglod.pl, obecność na Youtube, integrację z Facebookiem i Blipem.” Po 10 dniach od rozpoczęcia akcji oglądalność filmu przekroczyła 160 tysięcy i gwałtownie rośnie.

Serwis www.malyglod.pl, który stworzyła agencja Pride&Glory Interactive (grupa Heureka) umożliwia łatwe stworzenie fotomontażu własnej fotografii z postacią Małego Głoda i podzielenie się nim z przyjaciółmi. Autor fotomontażu dodatkowo określa, gdzie zostało zrobione zdjęcie, czyli gdzie dopadł go Mały Głód i oznacza to miejsce na specjalnej mapie świata. Już w pierwszych dniach po starcie serwisu internauci dodali zdjęcia m.in. z Indii, Islandii, Brazylii, Chin i Wietnamu.

Aleksander Pałka, Danio Brand Manager, tak opowiada o zamyśle akcji: Agencja Heureka zainteresowała nas swoim bogatym doświadczeniem w ramach Social Media. Kreacja i strategia przygotowane w odpowiedzi na nasz brief dały nam przekonanie, że Heureka doskonale zrozumiała nasze cele, charakter Małego Głoda i środowisko, w jakim się on porusza. Jest jeszcze zbyt wcześnie, żeby mówić o konkretnym przełożeniu tych działań na sprzedaż, niemniej jednak pierwsze wyniki szeroko zakrojonych działań w Internecie wyglądają bardzo obiecująco.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu