Ciszewski Financial Communications z Fundacją FOR

Agencja Ciszewski Financial Communications współpracuje pro publico bono z Fundacją FOR, wspierając konkurs na komiks i animacje o tematyce ekonomicznej.

Ideą konkursu organizowanego przez Fundację FOR, przy współpracy z Bankiem Zachodnim WBK, jest upowszechnianie wiedzy ekonomicznej wśród Polaków oraz obalanie mitów związanych z różnymi jej aspektami za pośrednictwem komiksu oraz animacji. Tematy tegorocznych komiksów i animacji powinny dotyczyć prowadzenia własnej firmy, problemu dziury budżetowej, udziału w wyborach lub wpływu gospodarki socjalistycznej na współczesną Polskę.

Na podstawie ubiegłorocznych prac zostały przygotowane scenariusze lekcji z podstaw przedsiębiorczości. Jurorami w konkursie są uznane osobistości: Leszek Balcerowicz, Tomasz Bagiński, Jacek Fedorowicz, Michał Ogórek, Tomasz Leśniak i Rafał Skarżycki – twórcy Jeża Jerzego, Marek Raczkowski, Antoni Rodowicz oraz Artur Adamski.

W ramach podjętej współpracy Ciszewski Financial Communications odpowiada za wsparcie działań public relations skierowanych do potencjalnych uczestników konkursu, nauczycieli, działania w social media oraz relacje z mediami. Ze strony agencji za współpracę z Fundacją FOR odpowiada Paulina Starzyńska i Aleksandra Gryciuk.

–„Aktywnie angażujemy się w edukację ekonomiczną Polaków, gdyż wierzymy, że leży to w interesie polskiej gospodarki i społeczeństwa, a także sektora finansowego, z którym na co dzień współpracujemy. W szczególności zależy nam na edukacji ekonomicznej młodych Polaków, od której postaw zależy w dużej mierze nasza przyszłość. Uważamy, że projekt edukacji ekonomicznej poprzez komiksy pozwala dotrzeć do nich w sposób atrakcyjny i zrozumiały, a przez to bardzo efektywny” – wyjaśnia Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu