Społeczności.pl – polskie społeczności łączą siły

Spółka Fotka.pl stworzyła pierwszą w Polsce sieć reklamową skupiającą serwisy społecznościowe. W skład sieci wchodzą, oprócz serwisów Grupy Fotka.pl takie witryny jak Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl.

Zasięg nowego podmiotu to 8 mln realnych użytkowników oraz ponad 1,5 mld odsłon miesięcznie. Spółka Fotka.pl zakłada, że sieć spolecznosci.pl po roku działalności będzie kontrolowała ok. 25% rynku reklamy społecznościowej.

„Serwisy społecznościowe stały się nieodłącznym elementem dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej i wypracowały sobie ugruntowaną pozycję w mediaplanach. Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć sieć reklamową, która ułatwi klientowi realizację spójnej strategii marketingowej na znaczących serwisach społecznościowych”- komentuje Joanna Nieminuszczy, Sales Director w Fotka.pl Sp. z o.o.

Oferta reklamowa posiada trzy produkty:  Kliki, czyli kampanie rozliczane w modelu efektywnościowym, Zasięgi, czyli pakiety zasięgowe od 1 mln do 20 mln odsłon oraz Niestandardy, które tworzą wszelkie działania niestandardowe w społecznościach, cieszące się coraz większą popularnością wśród reklamodawców. „Dzięki szerokiej ofercie produktów reklamowych jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, realizując zarówno kampanie sprzedażowe jak i budujące wizerunek marki”- twierdzi Joanna Nieminuszczy.

Wyróżnikiem nowej sieci jest przede wszystkim wysoka jakość obsługi Klienta oraz możliwość jednoczesnego planowania obecności na kilku serwisach społecznościowych. Dedykowany zespół zajmuje się kompleksową obsługą kampanii, prowadząc klienta przez cały proces – od zaplanowania działań na poszczególnych witrynach, poprzez wdrożenie i raportowanie wyników kampanii reklamowej. Biuro reklamy Fotka.pl będzie współpracowało ze wszystkimi witrynami skupionymi w sieci w ramach badania i rozwijania nowych możliwości reklamowych.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu