ArtGroup opracował zwycięski raport

przez | 29/11/2009

24 listopada w Centrum Konferencyjno-Kongresowym w Warszawie został rozstrzygnięty konkurs na najlepiej sporządzony raport z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, w którym pierwszą nagrodę zdobył BRE Bank. Zwycięski raport został w sposób kompleksowy opracowany przez Agencję Reklamową ArtGroup, która odpowiedzialna była za kreację, projekt, skład, korektę oraz produkcję wydawnictwa.

Organizatorami konferencji zatytułowanej  „Relacje z interesariuszami w trudnych czasach”, podczas której ogłoszono wyniki i wręczono statuetki są: PricewaterhouseCoopers, CSR Consulting i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Ta nowa na rynku polskim inicjatywa – na świecie ma ponad piętnastoletnią tradycję. Jej celem jest upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego. Skierowana jest do wszystkich firm publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach.

W konkursie przyznawane są 2 nagrody: od jury wskazującego zwycięzcę oraz od internautów, którzy wybierają drugie i trzecie miejsce, głosując on-line. W tegorocznej – trzeciej edycji konkursu – oprócz prestiżowej, pierwszej nagrody przyznanej BRE Bankowi, wyróżniono raporty PGNiG, Lotos SA oraz Orlen SA.