Timecode dla Agory

przez | 27/11/2009

Dom produkcyjny Timecode zrealizował kampanię promującą kolekcję wydawniczą Agory pt: “Wielcy kompozytorzy filmowi”. W reklamie wzięła udział gwiazda telewizji – Grażyna Torbicka.

Za reżyserię oraz zdjęcia odpowiadał Michał Englert, laureat nagrody za zdjęcia do filmu 33 sceny z życia na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.

Konstrukcja spotu opiera się na wyrafinowanych, filmowych, niemal „poetyckich“ ujęciach projektorów kinowych 16mm i 35mm. Na ich elementach oraz na przesuwających się taśmach wkomponowano animowane napisy z nazwiskami poszczególnych kompozytorów muzyki filmowej.

Do zdjęć wkorzystano autentyczne, stare, nie używane od lat projektory, które ekipa Timecode znalazła w Domu Kultury Arsus w Ursusie.

„Stare projektory, tonąca w mroku sala kinowa oraz postać Grażyny Torbickiej, autorki kultowego programu Kocham kino, to ukłon w stronę miłośników ponadczasowej sztuki filmowej“ – komentuje Tomasz Dławichowski, dyrektor zarządzający Timecode.

W ramach kampanii Timecode przygotował kreację i produkcję spotu TV oraz reklamę radiową i projekt outdoor’u.

W przetargu startowały dwie agencje ale to właśnie „filmowa” stylistycznie  koncepcja Timecode’u spotkała się z uznaniem Agory.

Spot „wielcy kompozytorzy filmowi“ to kolejny przykład na rozszerzenie działalności Timecode‘u. Od września 2009 roku firma funkcjonuje bowiem nie tylko jako dom produkcyjny ale także jako butik kreatywny.

Nowa kolekcja, wydawana w ramach Biblioteki Gazety Wyborczej, prezentuje najważniejsze osiągnięcia 10 kompozytorów polskich i 10 zagranicznych – m.in. Ennia Morricone, Nino Roty, Krzysztofa Komedy, Johna Williamsa, Jana A.P. Kaczmarka i wielu innych.

Reklama emitowana jest w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, stacjach z porfolio At Media i Discovery Media), w Programie 1 Polskiego Radia, prasie („Gazeta Wyborcza i jej dodatki, „Metro”), internecie (gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za zakup mediów odpowiada Starlink.