Multum PR planuje marketing dla Event 4×4

przez | 27/11/2009

Agencja Multum PR wygrała przetarg na stworzenie planu marketingowego dla Event 4×4. Prace te związane są z Regionalnym Programem Operacyjnym Priorytet 1. „Wzrost konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw”.

Event 4×4 to wrocławska agencja organizująca wyprawy oraz imprezy integracyjne związane głównie z jazdą terenową samochodami 4×4 oraz quadami. Do zadań Multum PR należy analiza dotychczasowej sytuacji firmy i zaproponowanie działań marketingowych na rok 2010, które spowodują wzrost konkurencyjności spółki. Kontynuacją prac nad planem marketingowym jest stworzenie planu rozwoju eksportu usług Event 4×4.

Agencja Event 4×4 to wrocławski organizator wypraw oraz imprez integracyjnych związanych głównie z jazdą terenową samochodami i quadami. Firma powstała z pasji do off-roadu oraz dalekich podróży. Zorganizowała lub brała udział w kilkunastu wyprawach samochodami terenowymi w Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii, Rosji, Islandii, Finlandii, Afryce i Ameryce Północnej. Kilometr po kilometrze odkrywa ofroadowy świat – z dala od wielkich aglomeracji i zatłoczonych autostrad. http://www.event4x4.com.pl

Multum PR jest wrocławską agencją, młodą stażem, lecz bogatą doświadczeniem jej założycieli. Prowadzi działania public relations dla firm rodzinnych oraz młodych zdolnych artystów, wspomagając ich w zakresie kształtowania wizerunku. Pomaga również organizacjom non profit. www.multumpr.pl