Od 16 listopada trwa kampania marki Funai, mająca na celu wzmocnienie świadomości marki wśród użytkowników końcowych. Wiodącym motywem graficznym jest wizerunek japońskiej dziewczyny w kimono, symbolizujący orientalne piękno, poczucie estetyki oraz rodowód marki. Hasło podkreśla japońskie korzenie oraz najważniejsze cechy produktów tej marki, czyli niezawodność oraz wysoką jakość.
Billboardy są widoczne w niemal 40 miastach w całej Polsce, a kampanii towarzyszy akcja świąteczna prowadzona na portalu onet.pl., wspierana aktywnością w serwisach: swieta.onet.pl, sport.onet.pl oraz innych stronach Onetu.
Równolegle Funai ogłosił konkurs świąteczny, w którym do wygrania jest 200 białych telewizorów popularnej serii LT7 oraz kupony rabatowe na zakupy w sklepie internetowym firmy. Akcja trwa do końca bieżącego roku. Szczegóły można znaleźć na stronie internetowej www.funai.pl.