FireFly Creation odświeża Mikołaja w KFC

przez | 27/11/2009

W listopadzie wystartowała nowa promocja KFC „Odśwież Mikołaja”, za którą odpowiada agencja FireFly Creation. Akcja prowadzona jest jednocześnie w trzech krajach: w Polsce, w Czechach i na Węgrzech.

FireFly Creation odpowiada za opracowanie konceptu akcji, jej przeprowadzenie i obsługę we wszystkich trzech krajach. Zadaniem konsumentów jest wymyślenie nowego powitania dla Mikołaja i przesłanie go SMS-em. Co tydzień, na każdym rynku z osobna, jury będzie wybierać najciekawsze propozycje. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni zaproszeniami do KFC na cały przyszły rok.

Elementem kampanii jest też minipromo, które zostanie przeprowadzone z okazji Mikołajek.

6 grudnia w Polsce – w Czechach i na Węgrzech dzień wcześniej – konsumenci będą mogli przyjść do dowolnej restauracji KFC w oryginalnym przebraniu odświeżonego Mikołaja. Zostaną za to nagrodzeni smakowitymi podarunkami. Na potrzeby akcji powstał projekt opakowania promowanego produktu – Kubełka Classic. Konsumenci mogą bawić się w restauracji wizerunkiem Mikołaja, dopasowując twarze znajdujące się na kubełku z brodami wydrukowanymi na promocyjnej placemacie.

Kampanii „Odśwież Mikołaja” towarzyszy mikrowitryna konkursowa, dostępna pod adresem www.freshsanta.kfc.pl (w Czechach i na Węgrzech odpowiednio pod adresami: www.freshsanta.kfc.cz i www.freshsanta.kfc.co.hu). Agencja przygotowała kreacje do kampanii internetowej w Polsce i na Węgrzech oraz szereg materiałów POS. Informacja o promocji pojawi się także w telewizji. Spoty stworzyła agencja Red 8 Communications Group. Kampanię internetową zaplanowała natomiast agencja Codemedia.

Akcja „Odśwież Mikołaja” potrwa do 4. stycznia 2010 r. Jest to pierwsza kampania dla KFC, którą FireFly Creation zrealizowała w ramach obsługi marek z portfolio AmRest.