PerformanceMEDIA urządza… IKEA w Internecie

przez | 26/11/2009

IKEA, najbardziej znana szwedzka firma na świecie inwestuje w działania w Internecie. Za całość działań SEM odpowiadać będzie lider marketingu w wyszukiwarkach – PerformanceMEDIA.

Marketing w Internecie rozwija się w ostatnich latach błyskawicznie. Niemalże połowa naszego życia – konsumentów toczy się online – praca, rozrywka jak również zakupy. Właśnie z tego powodu, firma IKEA, która wierzy w rozwój sieci i wychodzi konsumentom „online” naprzeciw, postanowiła rozszerzyć współpracę z agencją SEM – PerformanceMEDIA. Współdziałanie między firmami zakłada wzmocnienie pozycji marki IKEA w wynikach wyszukiwarek poprzez działania w wyszukiwarkach Google oraz Netsprint. Współpraca będzie obejmowała pozycjonowanie strony produktowej IKEA, oraz kampanię PPC. Ponadto agencja odpowiadać będzie za reklamę PPC w serwisach społecznościowych. Tym samym, PerformanceMEDIA będzie odpowiedzialne za działania PPC w social mediach oraz całokształt działań marketingowych IKEA w wyszukiwarkach.