Budżet do zagospodarowania?

przez | 25/11/2009

Jesteś wśród tych szczęśliwców, którzy mają jeszcze jakieś rezerwy budżetowe?Nie wiesz co z tymi pieniędzmi zrobić? Nie chcesz wydawać na prowizoryczne działania a z drugiej strony, wiesz, że jeśli nie wydasz tych pieniędzy w tym roku, w następnym możesz dostać mniej… I co tu zrobić?

Acxiom ma dla Ciebie specjalnie przygotowaną bazę ponad 400 000 rekordów, którą możesz kupić w atrakcyjnej cenie w tym roku a wykorzystać dopiero w przyszłym. Baza to świetna inwestycja. Możesz na niej budować ciekawe programy lojalnościowe, pozyskiwać klientów, robić nowatorskie akcje marketingowe, wszystko z nowego budżetu. Grunt to posiadać dobrą bazę.

A baza jest naprawdę warta uwagi. Jest w niej dwukrotnie więcej niż w całej bazie osób młodych, 18-24 lata. Prawie 40% bazy to pracownicy biurowi . Mają dużą siłę nabywczą. Wydają ponad 250 zł na zakupy tygodniowo.  Trzykrotnie częściej niż pozostałe osoby w całej bazie Acxiom posiadają konto internetowe . Co trzecia osoba posiada oszczędności, korzystają z nowych mediów, tv cyfrowej, Półtora raza częściej niż osoby z całej bazy wyjeżdżają na wakacje poza Europę. Ponad 70% bazy ma własne mieszkanie. Są to osoby zapracowane, nie mają czasu na wylegiwanie się na kanapie z pilotem TV w ręku. 35% bazy spędza niecałe 2 godziny dziennie przed T. Reklamy w TV wiec są mało skuteczne. Prawie dwukrotnie częściej niż cala baza czytają gazety o tematyce finansowej. Co trzecia osoba jako hobby podaje samokształcenie, naukę języków obcych. Dwa i pół raza częściej spotkamy tu osoby z dochodem powyżej 4 tysięcy złotych, prawie 40% bazy posiada kartę kredytowa. W powiązaniu z lubianym przez tą grupę serfowaniem w internecie mogą to być dobrzy klienci na zakupy online