Wzmocniona Brainjuice Group

przez | 24/11/2009

Grupa marketingowa BrainJuice Group (www.brainjuice.pl), specjalizująca się w zintegrowanym marketingu online, z początkiem listopada powiększyła zespół o 2 nowe osoby. Tomek Wawer objął stanowisko Internet Marketing Managera BrainJuice Group, a Natalia Rostworowska – Account Executive w FuturePR, agencji PR & Web PR wchodzącej w skład BrainJuice Group.

Tomek Wawer od marca 2006 r. do lipca 2009 zarządzał działem marketingu internetowego w Expander Advisors Sp. z o.o. – wiodącej na rynku firmie z branży finansowej. Do jego głównych obowiązków należał nadzór nad przygotowywaniem i wdrażaniem sprzedażowych kampanii reklamowych, współpraca z sieciami afiliacyjnymi, budowanie i rozwijanie stron www. W BrainJuice Group będzie odpowiedzialny m.in. za kampanie marketingowe i rozwój serwisów WWW grupy (FuturePR, BrainJuice Strategy, BrainJuice Interactive, Sales Machines, House of Numbers). Jego pasją jest motoryzacja.

Natalia Rostworowska jest absolwentką Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zdobyła również licencjat z reklamy & PR na Thames Valley University w Londynie. Od 2008 pracowała w Onet.pl na stanowisku asystenta ds. PR i Promocji, a od 2009 jako Specjalista do Spraw Obsady w Stars Impresariat Filmowy, prowadziła projekty dla takich firm jak Polsat, TVN 24, TVP1. Jako Account Executive w FuturePR będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów PR i Web PR dla klientów zewnętrznych agencji oraz projekty wewnętrzne firmy. W wolnych chwilach Natalia zajmuje się fotografią, i podróżowaniem.

Grupa marketingowa BrainJuice Group powstała w czerwcu br. Skupia wyspecjalizowane w różnych obszarach e-marketingu agencje, świadcząc kompleksowe usługi w zakresie strategii marketingowych, PR & Web PR, badań i analityki online, generowania leadów czy prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie. W jej skład wchodzą takie marki jak Web Search Factory Polska, House of Numbers, FuturePR, Sales Machines, BrainJuice Interactive oraz BrainJuice Strategy. W portfolio klientów Grupy znajdują się m.in. AWR Wprost, Discovery Channel, Eden Springs, Samsung Electronics Polska, Skarbnica Narodowa.