Nowa osoba w SMAI

przez | 24/11/2009

Studio Monitoringu i Amplifyingu Internetowego SMAI, należące do Harder&Harder, zostało wzmocnione o doświadczoną osobę – Patrycję Woroniecką. Do jej obowiązków będą należały koordynacja kampanii online prowadzonych przez agencję – ePR, buzz marketing oraz viral marketing.

Do tej pory Woroniecka pracowała wcześniej dla Harder&Harder m.in. przy projektach prowadzonych dla takich klientów jak NIVEA, Unilever, LG, czy Panda Security Polska.

Nowy account executive SMAI jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu, Administracji i Technik Komputerowych w Warszawie na kierunku administracja ze specjalnością nowoczesna dyplomacja i służby zagraniczne.

– Cieszymy się z przyjścia kolejnej doświadczonej osoby do SMAI. Patrycja jest  sprawdzoną już przes nas oboą i cennym wzmocnieniem dla prowadzonego przez nas studia amplifyingu. – mówi Mariusz Woźnicki, dyrektor zarządzający Harder&Harder i SMAI.