Incentive Concept wdraża strategię incentive dla Michelin Polska

przez | 24/11/2009

Michelin Polska wspólnie z Incentive Concept realizuje program motywacyjny dla dilerów opon ciężarowych marki Kormoran. Agencja jest odpowiedzialna za stworzenie i realizację kilkumiesięcznej strategii bazującej na konkursie Michelin dla najlepszych dystrybutorów opon do pojazdów ciężarowych. Konkurs nosi nazwę „Kormoran Discovery: Na Tropie 007 Tajska przygoda”, a jego główną nagrodą jest wyjazd do Tajlandii.

W ramach projektu Incentive Concept wdrożyła na potrzeby konkursu autorską platformę do realizacji długofalowej komunikacji incentive, bazującej na internecie.

Platforma nosi nazwę Sales Support Incentive Program i może być każdorazowo dostosowywana do różnych mechanizmów podobnych aktywności.

Dzięki platformie, zalogowani uczestnicy konkursu, mają dostęp do najświeższych rankingów (aktualizowanych co tydzień), a także do specjalnych dla nich przygotowanych informacji o zmysłowej i rajskiej Tajlandii, które mają ich motywować do rywalizacji o nagrodę główną. W serwisie znajdą oni także mnóstwo informacji o intrygującym programie wyjazdu. Komunikacja wspomagana jest cotygodniową wysyłką newsletterów, które informują o zmianach, nowościach na stronie i aktualnej liczbie zebranych punktów w konkursie.

– Coraz częściej w segmencie B2B, gdzie ważne jest budowanie właściwych relacji z partnerami, duże znaczenie nie odgrywa tylko i wyłącznie nagradzanie za współpracę, ale również budowanie całej komunikacji, która aktywizuje i motywuje wszystkich partnerów do osiągania dobrych wyników, a najlepszym oferuje wymarzoną nagrodę – mówki Krzysztof Michniewicz, Dyrektor Generalny Incentive Concept. – Wspólnie z Michelin Polska możemy realizować program incentive, który wykorzystuje naszą platformę – narzędzie do budowania lojalności partnerów biznesowych i wpływania na wyniki sprzedażowe – dodaje.