GENESIS PR dla projektu „Infovide-Matrix Diving Exploration Sabak-Ha 2010”

przez | 24/11/2009

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Infovide-Matrix w ramach projektu „Diving Exploration Sabak-Ha 2010”. Działania obejmą PR wizerunkowy, a także prowadzenie biura prasowego. To już kolejna kampania GENESIS PR w zakresie marketingu sportowego. Do tej pory Agencja uczestniczyła w dwóch projektach sponsoringowych na rzecz drużyn siatkarskich – Jastrzębski Węgiel oraz Domex Tytan AZS Częstochowa, w ramach współpracy ze spółkami Famur SA oraz Grupa Selena.

Projekt „Infovide-Matrix Diving Exploration Sabak-Ha 2010” to przedsięwzięcie, które ma na celu eksplorację niezbadanej do tej pory, najgłębszej jaskini na półwyspie Jukatan w Meksyku. Będzie to najtrudniejsze przedsięwzięcie teamu DeepExplorers w składzie Jurek Błaszczyk i Cezary Abramowski. Nurkowie planują zbadać korytarz zwany „Czarną Otchłanią”, który według geologów może sięgać ponad 200 metrów. Osiągnięcie tej głębokości będzie równoznaczne z ustanowieniem nowego rekordu Polski w nurkowaniu jaskiniowym. Zespół zamierza przeprowadzić nurkowania próbne w Dahab, których celem będzie weryfikacja przygotowania nurków oraz sprzętu. Projekt planowany jest na styczeń 2010 roku, ekspedycja potrwa ok. 3 tygodni.

Już w grudniu 2009 ruszy strona internetowa, zawierająca zarówno materiały dotyczące wyprawy „Infovide-Matrix Diving Exploration 2010”, jak i archiwum poprzednich osiągnięć teamu DeepExplorers – zapraszamy na www.deepexplorers.org