Bioxet rozpoczyna we właściwym momencie

przez | 21/11/2009

Trwa kampania telewizyjna Bioxetu firmy B’IOTA Laboratories, ziołowego preparatu trwale eliminującego niepożądane owłosienie. Wybór terminu nie jest przypadkowy. To właśnie teraz najlepiej rozpocząć stosowanie nowoczesnego dermokosmetyku, aby do lata osiągnąć efekt nieskazitelnie gładkiego ciała.

Kampania telewizyjna Bioxet ma na celu zwrócenie uwagi na walory produktu, a także wskazanie optymalnego momentu na rozpoczęcie stosowania preparatu. Regularne aplikowanie produktu przez kilka miesięcy zapewnia bowiem trwałą redukcję niechcianego owłosienia. Kampania prowadzona jest jednocześnie w 11 kanałach telewizyjnych, w tym m. in. w stacji Polsat, Canal +, Kuchnia TV, Comedy Central, czy Film Box.

Kampania telewizyjna dermokosmetyku Bioxet potrwa do 29 listopada br. i zakończy drugi etap promocji. Pierwsza kampania została przeprowadzona w czerwcu br. i wspierała debiut preparatu w Polsce. Za zakup mediów dla firmy B’IOTA Laboratories, producenta kosmetyku, odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Równolegle z kampanią telewizyjną preparatu Bioxet, rozpoczęte zostały działania komunikacyjne, które koordynuje i wdraża agencja Imago Public Relations.

– Tak jak na nasz wygląd i samopoczucie ma wpływ wiele czynników, tak też na wizerunek produktu i marki przekładają się różne działania promocyjne. Naszym zdaniem tylko odpowiednie połączenie działań PR-owych i marketingowych gwarantuje osiągnięcie odpowiednich rezultatów. Dla nas ważne jest uświadomienie jak największej grupie odbiorców, kiedy najlepiej zacząć stosować dany kosmetyk – mówi Ahmet Atci, specjalista ds. marketingu w B’IOTA Laboratories.