Tetley z Epicorem

przez | 20/11/2009

Tetley, jeden z największych światowych producentów herbaty korzysta z iScala 2.3 SR1, rozwiązania do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) firmy Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC), będącej dostawcą zintegrowanych aplikacji dla średnich przedsiębiorstw. W tej chwili rozwiązanie Epicora obejmuje obszary finansów, logistyki oraz moduł „connectivity”, który w przypadku Tetleya służy do komunikacji z sieciami handlowymi.

Historia Tetley sięga 1837 roku, w którym dwaj przedsiębiorczy bracia – Joseph i Edward Tetley zajęli się sprzedażą herbaty. Bracia szybko odnieśli sukces i już ćwierć wieku później Joseph Tetley założył spółkę Joseph Tetley and Co., która stała się nie tylko dostawcą, lecz także producentem różnych gatunków herbat. W 2000 roku Tetley stała się częścią Tata Tea, firmy herbacianej, która wchodzi w skład największego indyjskiego konglomeratu Tata Group obecnego w ponad 40 krajach. Polski oddział firmy powstał w 1994 roku. Tetley jako jedna z pierwszych w kraju wprowadziła herbatę Earl Grey i od lat sukcesywnie rozszerza swoją ofertę o herbaty zielone, białe, owocowe, rooibos i sypkie.

Epicor iScala 2.3 SR1 to zintegrowany system ERP obecny na polskim rynku od ponad 15 lat. Rozwiązanie pracujące w firmie Tetley wspiera kluczowe dla firmy obszary m.in. związane z kontrolą jakości i logistyką, w tym zarządzanie terminami przydatności czy kontrolą partii. Innym istotnym obszarem jest również prognozowanie i zarządzanie cyklami dostaw, które w tej branży są szczególnie istotne ze względu na zmiany cen surowców i związaną z tym konieczność planowania popytu z odpowiednim wyprzedzeniem.