Remont zaczyna się w sieci

przez | 20/11/2009

Jak wynika z danych internetowej porównywarki cen Okazje.info, Polacy bardzo chętnie zaczynają remont od…przejrzenia w sieci ofert marketów budowlanych. Największą popularnością cieszą się propozycje NOMI. Ogląda je dwa razy więcej osób niż oferty zajmującego 2 miejsce JYSK. Na trzeciej lokacie znalazła się Castorama.

– Gazetki marketów budowlanych cieszą się zainteresowaniem na poziomie 49,3 %. Przebijają pod tym względem zarówno branżę elektroniczną (31,4%), jak i spożywczą (6,9%) – mówi Justyna Staszewska, PR & Marketing Assistant Okazje.info. – Już od kilku miesięcy możemy mówić o stałej pozycji NOMI, jako lidera. Jego ofertami zainteresowana jest co czwarta osoba, która przegląda na Okazje.info gazetki marketów.

Ogromne zainteresowanie ofertą marketów budowlanych w sieci potwierdza też analiza najczęściej zamawianych w Okazje.info gazetek. – Aż 58 % prenumeraty w naszej usłudze Gazetki na maila stanowią gazetki marketów budowlanych – przyznaje Justyna Staszewska.

O ile pozycje pierwszej trójki nie wydają się zagrożone, o tyle na dalszych lokatach pojawiają się przetasowania. W październiku na piąte miejsce, zajmowane dotąd przez sieć Praktiker, wskoczyła Ikea. Jest to wynik wprowadzenia nowego katalogu i szumu wokół kolejnej inwestycji szwedzkiej sieci. W najbliższych dniach Ikea otworzy w Łodzi największy spośród swoich marketów.