eholiday.pl wprowadza własne „produkty reklamowe”

przez | 20/11/2009

Serwis eholiday.pl, najpopularniejszy polski serwis z bazą miejsc noclegowych, wprowadził do swojej oferty „produkty reklamowe”. Oparte na mechanizmie podobnym do Google AdWords czy Onet Boksy mają pomóc właścicielom obiektów noclegowych w lepszej promocji.

Serwis eholiday.pl to największa polska baza miejsc noclegowych w której znajduje się ponad 18 000 obiektów noclegowych takich jak hotele, pensjonaty, apartamenty czy kwatery prywatne (Megapanel, badanie z sierpnia 2009). Każdego dnia z wyszukiwarki serwisu korzysta około 25 000 osób poszukujących noclegu. Wprowadzone „produkty reklamowe” mają pomóc właścicielom obiektów w lepszej promocji wśród użytkowników serwisu eholiday.pl.

Czym są „produkty reklamowe”? To grupa czterech usług reklamowych: Pozycjonowane, Tekst Reklamowy, Dodatkowe Miejscowości i Pozycja Gwarantowana. Funkcjonują na podobnych zasadach co Google AdWords czy Onet Boksy. Każdy z zarejestrowanych właścicieli obiektów noclegowych może dowolnie i samodzielnie konfigurować ustawienia tych usług w swoim panelu. Wszystkie produkty reklamowe są w pełni zautomatyzowane, a płatności można dokonać na trzy sposoby (przelewem, kartą kredytową lub poprzez SMS).

Dla każdego kto promuje się w Internecie kluczowymi kwestiami są wysoka pozycja w wyszukiwarkach i wyróżniająca się od innych reklama. Takie same zasady obowiązują w serwisie eholiday.pl. Udostępniając produkty reklamowe użytkownikom dajemy im możliwość samodzielnego decydowania o pozycji swojego obiektu. Każdy kto korzystał z narzędzi Google AdWords czy innych serwisów wyszukiwawczych powinien być zadowolony z nowych opcji – mówi Mariusz Wojciechowski, prezes zarządu Grupy eholiday.pl.

Z analiz wykonanych przez eholiday.pl wynika, że korzystając z wprowadzonych usług można podnieść pozycję swojego obiektu w serwisie a przez to ilość gości nawet kilkudziesięciokrotnie.