Ubisoft nawiązał współpracę z polską agencją kreatywną ARS Thanea

przez | 18/11/2009

Pierwszym projektem zleconym przez Ubisoft agencji było opracowanie koncepcji graficznej okładki gry Assasin’s Creed 2. W efekcie końcowym Ubisoft zdecydował się na użycie konceptu stworzonego przez własny zespól, jednak projekt Ars Thanea był tak dobry, że został w pełni wykorzystany, jako okładka gry Assasin’s Creed: Bloodlines, przeznaczonej na konsole PSP.

Praca dla Ubisoftu przy projekcie Assasin’s Creed była dla nas bardzo interesującym doświadczeniem. Przy okazji dużo się nauczyliśmy oraz zostaliśmy zachęceni do zakupu tej gry i przetestowania jej, jako gracze – powiedział dyrektor kreatywny agencji Bartłomiej Rozbicki.

Współpraca była na tyle udana, że Ubisoft zdecydował się na zlecenie Ars Thanea kolejnego projektu do gry Avatar. Tym razem agencja była odpowiedzialna za stworzenie projektu okładki limitowanej edycji gry. Cała koncepcja artystyczna Ars Thanea została w dużej mierze wykorzystana przy projekcie standardowej okładki gry Avatar oraz do przygotowania różnego rodzaju materiałów promocyjnych. Efekty pracy zespołu agencji ArsThanea wywarły na nas duże wrażenie, a fakt że centrala Ubisoft zleciła tak ważne projekty polskiej agencji bardzo nas cieszy – powiedział Marketing Manager w polskim oddziale firmy Ubisoft Rafał Adasiak.