Ryzykuj z Hasbro

Hasbro, jeden z największych na świecie producentów gier i zabawek (m.in. Monopoly, Zgadnij Kto To) i OS3 multimedia wspierają kampanią internetową popularną grę planszową Ryzyko.

img2W ramach www.zgrajmysie.pl, strony internetowej firmy, prowadzony jest konkurs (www.zgrajmysie.pl/konkursryzyko)  nawiązujący do tematyki gry. Każdy użytkownik może stworzyć własny profil i wybrać województwo, które reprezentuje i chce sławić jako generał. Zwycięskie województwo będzie promowane w innych miastach na 20 billboardach przez cały miesiąc w dowolnie wybranym terminie I kwartału 2010 roku.

Hasbro konsekwentnie realizuje dlugoterminową strategię promowania w internecie poszczególnych produktów ze swojego portfolio.

Kampania internetowa promująca grę Ryzyko to kolejna z realizacji OS3 multimedia dla firmy Hasbro, z którą współpracę agencja rozpoczęła 1,5 roku temu, realizując konsekwentnie i z sukcesami opracowaną dla klienta strategię promocji produktów z jego portfolio oraz rozszerzając współpracę o kolejne realizacje. Ostatnią aktywnością dla producenta gier była internetowa kampania z udziałem Miśka Koterskiego, promująca znaną grę planszową Tabu (www.zgrajmysie.pl/konkurstabu). Mechanizm konkursu opierał się na zabawnych filmach, w których Misiek Koterski opisywał hasło do odgadnięcia, nie mogąc użyć żadnego ze słów „tabu” – opisywane przez niego hasła można odnaleźć w grze planszowej Tabu. Działania prowadzone były  m.in. na stronach gazeta.pl, wp.pl, interia.pl i pudelek.pl.

Za całość działań dla Ryzyka – w tym kreację kampanii, mechanizm konkursu, stronę internetową i produkcję materiałów na potrzeby działań promocyjnych – odpowiada agencja interaktywna OS3 multimedia. Kampania prowadzona jest m.in. na stronach interia.pl, o2.pl i Onet.pl. Akcja potrwa do końca listopada.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu