NetKelner.pl zbiera zamówienia w sieci Novem

przez | 17/11/2009

NetKelner.pl – serwis umożliwiający zamawianie jedzenia online z dostawą do domu – dołączył do reklamodawców sieci afiliacyjnej Novem. Działania promocyjne serwisu rozliczane są w modelu „płać za efekt”.

Program promocyjny stworzony został na potrzeby polskiego oddziału NetKelner. Ideą tego serwisu – działającego także w kilku innych krajach europejskich – jest skupienie (online) w jednym miejscu ofert jak największej ilości restauracji. Każdy, kto miałby ochotę dobrze zjeść, nie musi dużo szukać – może zamówić przez internet i przebierać w szerokiej gamie posiłków: od zup i sałatek przez pizzę aż po sushi. Procedura zamawiania jest prosta: użytkownik portalu podaje adres dostawy, wirtualny kelner wyszukuje restauracje, pizzerie lub bary, które realizują dostawę do miejsca zamieszkania klienta. Tym samym wyświetlane są wszystkie niezbędne do złożenia zamówienia informacje odnośnie czasu dostawy, godzin otwarcia restauracji, warunków dostawy, sposobów płatności oraz aktualnego menu restauracji. Serwis współpracuje obecnie z ponad dwustoma restauracjami z kilkunastu miast w Polsce.

Dzięki współpracy z Novem, w którego sieci afiliacyjnej skupione jest w tej chwili niemal 150 tysięcy serwisów internetowych, NetKelner.pl planuje wzmocnić swoją pozycję na rynku. Wszystkie działania realizowane przez Novem dla Netkelner.pl są rozliczane w modelu „płać za efekt”.

Reklamodawca nie płaci za odsłony, ale za ustalone i prawidłowo wykonane działanie internauty. Oczekiwanym działaniem jest złożenie zamówienia w jednej z restauracji. Od wartości każdego zamówienia odliczana jest prowizja dla właściciela strony internetowej, która zainicjowała działanie.

Zamówienia w Netkelner.pl są realizowane przez całą dobę, a serwis prezentuje zawsze aktualną ofertę partnerskich restauracji.