Microsoft odkrywa moc Dynamicznego Biznesu w konwergentnej Europie

przez | 16/11/2009

Tysiące partnerów i klientów firmy Microsoft zebrało się na konferencji Convergence 2009 Europe. Podczas cyklu spotkań na trasie Londyn, Wiedeń, Frankfurt i Rotterdam, trwającej od 27 października do 5 listopada, Microsoft zademonstrował, w jaki sposób nowoczesne narzędzia ERP i CRM umożliwiają przedsiębiorstwom zdobycie przewagi konkurencyjnej i prowadzenie działalność wedle idei ‘dynamic business’.

W swoich przemówieniach Kirill Tarantinov, viceprezydent Microsoft Business Solutions (MBS) podkreślał, że dzięki implementacji systemów ERP i CRM przedsiębiorcy mogą wpłynąć realnie na wzrost produktywności firmy. Systemy te umożliwiają bowiem głębszy wgląd w procesy biznesowe i pełniejszą ich kontrolę, a także pozwalają wzmocnić relacje z innymi podmiotami funkcjonującymi w tym samym środowisku.

– “Microsoft Dynamics dostarcza wartości, innowacyjność i możliwość wyboru, co umożliwia przedsiębiorcom na całym świecie rozwijać się i wyprzedzać konkurencję w tym trudnym okresie pełnym ekononomicznych wyzwań” – oświadczył Tarantinov.

Podczas konferencji, klienci mogli poznać stanowisko działu Microsoft Dynamics względem takich kwestii jak środowisko, media społeczne, a także Windows Touch.

Dla przykładu, organizacje wprowadzające w swojej działalności politykę proekologiczną widzą korzyści we współpracy z czołowymi partnerami Microsoft, ponieważ zdają sobie sprawę, że udogodnienia IT pozwolą im na przewyższanie standardów istniejących na rynku. Atrion International – partner Microsoft, w odpowiedzi na takie regulacje prawne jak REACH i GHS, pomaga firmom redukować ryzyko związane z materiałami niebezpiecznymi oraz zapewnia zgodność z regulacjami prawnymi przez cały cykl życia tych produktów. Natomiast partner Prodware, skupia się na integrowaniu stabilnych rozwiązań rozwojowych, by mierzyć, monitorować i obsługiwać nowe przedsięwzięcia.

Podczas swoich wystąpień, Krill Tarantinov wspomniał także przykłady dynamicznych przedsiębiorstw – portugalskiego banku konsumenckiego Credifin i hiszpańskiego szpitala de Torrevieja, które korzystając z nowoczesnych technologii wyprzedziły swoich konkurentów.

Dzięki wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics CRM i we współpracy z regionalnym partnerem Microsoft, Credefin był w stanie rozprowadzić 1 000 kart lojalnościowych w ciągu zaledwie 12 dni. Natomiast po wdrożeniu systemu ERP, szpital de Torrevieja mógł zrezygnować z papierowej formy dokumentów i wysyłać do pacjentów wiadomości tekstowe, zmniejszając tym samym czas oczekiwania na wizytę o 50% w porównaniu z innymi hiszpańskimi szpitalami. Co równie istotne, system usprawnił też dostęp lekarzy do wyników badań pacjentów, co pozwoliło skrócić czas pozostawania chorych w szpitalu.

W trakcie spotkań omówiono także przykłady wielu klientów, którzy zrezygnowali z dotychczas stosowanych rozwiązań, na rzecz lepiej dostosowanych do nowych realiów biznesowych systemów Microsoft Dynamics:

  • Allgood wybrał Microsoft Dynamics ERP po 18 miesiącach poszukiwań i przeszedł z zarządzania reaktywnego na proaktywne, poprzez celne wyznaczenie pracownikom najbardziej bieżących zadań, co zmniejsza inwentaryzację aż o 25%.
  • Marshalls PLC zmienił dotychczasowy system na Microsoft Dynamics ERP ze względu na jego łatwość w adaptacji i pomocność we wspieraniu wzrostu przez akwizycję. Z możliwościami jakie oferuje Microsoft Dynamics ERP, używając automatycznego generatora prowadzenia firma natychmiast zbiera benefty z akwizycji na nowe inwestycje.
  • Play It Again Sam Entertainment Group zdecydował się na aplikacje ERP i CRM by osiągnąć docelowe kampanie marketingowe, których realizację umożliwia posiadanie wspólnej platformy zarządzania informacjami, które zdaniem Mala Allertona – szefa firmy, przy użyciu systemów Microsoft zajmują zaledwie kilka minut, a nie dni
  • Władzom Londynu system Microsoft Dynamics CRM pozwala na większą elastyczność i sprawność w dostarczaniu takich usług jak planowanie wydarzeń i obsługa głosowań.
  • Poupart Group wybrał system Microsoft Dynamics ERP, ponieważ rozwiązanie to zapewnia silną integrację z pozostałą infrastrukturą IT firmy. W rok po wprowadzeniu systemu, sprzedaż firmy wzrosła o 35% bez zatrudniania dodatkowej załogi.
  • Yuasa Battery Inc. wdrożył system Microsoft Dynamics ERP po tym jak zawiódł produkt konkurencyjnej firmy. Zdaniem szefa działu IT w Yuasa Bartery Inc – Johna Cooka, zakład produkcji baterii, przy wsparciu systemu Microsoft, osiąga te same rezultaty w jednej trzeciej części czasu potrzebnego na ten sam cel przy wsparciu konkurencyjnego systemu, za ułamek kwoty, którą wcześniej przeznaczał na funkcjonowanie rozwiązania.

Więcej informacji na temat klientów i przykłady najnowszych wdrożeń Microsoft Dynamics na stronie http://www.microsoft.pl/dynamics