Szkolenie z e-Marketingu, e-PR i ochrony danych osobowych – 18-19 listopada br.

przez | 13/11/2009

New Europe Events, Biznes.net i grono doświadczonych praktyków e-biznesu zapraszają 18. i 19. listopada do udziału w kameralnym szkoleniu TMT.Workshop z zakresu e-marketingu, public relations on-line oraz prawa internetu, w tym ochrony danych osobowych.

„Jeśli cenisz sobie praktyczną wiedzę, merytoryczną dyskusję przeplataną case studies, towarzystwo doświadczonych specjalistów e-marketingu, niezobowiązującą atmosferę włoskiej restauracji z darmowym wifi – zapraszamy do warszawskiego Rubikonu na TMT.Workshop.” – zaprasza Ewa Stępień, prezes firmy New Europe Events.

Pierwszego dnia, w środę 18. listopada 2009 r., omawiane będą metody skutecznego e-marketingu, SEM / SEO, e-PR oraz wykorzystania portali Web 2.0. Do udziału zaprasza Artur Kurasiński, znany bloger i praktyk e-marketingu, który zaprosił jako szkoleniowców swoich przyjaciół. O skutecznej reklamie i kampaniach w internecie mówił będzie Adam Dyba, Prezes Afilo oraz AdAction. Na temat strategii działań marketingowych i PR w Internecie wykładał będzie Jacek Gadzinowski, Dyrektor ds. Rozwoju Momentum Worldwide. Michał Bukowski, Analityk w Centrum Projektów Informatycznych MSWiA, przedstawi poradnik pt. „Projekty internetowe – książka kucharska”. Z kolei na temat wykorzystania Web 2.0 w praktyce marketingowej opowie Kamil Dmowski, Head of Interactive Marketing agencji Heureka.

Drugiego dnia szkolenia, w czwartek 19. listopada, omówione zostaną praktyczne zagadnienia z zakresu ochrony danych osobowych, ochrony wizerunku i odpowiedzialności właściciela portalu 2.0. Prawnik Dawid Zadura, Michał Faber z Biznes.net oraz Krzysztof Dębowski z Sare omówią zasady przetwarzania danych osobowych, najciekawsze case studies z tego zakresu oraz sposoby na przejście przez kontrolę GIODO. Mowa będzie także o wysyłaniu mailingów reklamowych zgodnie z przepisami prawa i zasadami tej sztuki.

Spotkania TMT.Workshop przeznaczone są dla specjalistów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, czy e-commerce. Organizatorzy zapewniają dwa konstruktywne dni pełne wiedzy i inspiracji, niezobowiązującą, warsztatową atmosferę najlepszej włoskiej restauracji w stolicy, wyborny lunch, bezprzewodowy internet, materiały szkoleniowe, certyfikaty i towarzystwo pasjonatów e-biznesu.