Serwis SalesNews już od pół roku wspiera menedżerów i specjalistów ds. sprzedaży, obsługi klienta

przez | 13/11/2009

Podsumowując, pierwsze 6 miesięcy były czasem tworzenia unikalnych i wartościowych treści, a także współpracy przy wydarzeniach organizowanych dla działów sprzedaży. Działania te pozwoliły pozyskać wielu odbiorców serwisu.

Z SalesNews korzysta miesięcznie już ponad 10 tysięcy użytkowników, którzy mają do dyspozycji eksperckie porady, sprzedażowe lekcje języka angielskiego, nietuzinkowe narzędzie wyszukiwania ofert pracy, bazę profesjonalnych szkoleń oraz publikacji i narzędzi sprzedażowych. Dzisiaj SalesNews jest już znaną marką dla menedżerów i specjalistów sprzedaży z całej Polski.

W ciągu kolejnego półrocza skupimy się głównie na:

  1. · Wzbogacaniu merytorycznej zawartości serwisu SalesNews o nowe, unikalne treści
  2. · Docieraniu do coraz szerszego grona odbiorców
  3. · Nieustannym umacnianiu pozycji serwisu na polskim rynku
  4. · Pozyskiwaniu dodatkowych kluczowych partnerów do współpracy
  5. · Promowaniu najważniejszych wydarzeń z zakresu sprzedaży
  6. · Stworzeniu produktów, które będą wypełnieniem merytorycznej wartości serwisu

Patrycja Trzaska