SANYO – 14% wzrost w Polsce

14% wzrost sprzedaży w Polsce w pierwszych trzech kwartałach 2009 roku (2.826 szt.), awans na 3 miejsce (z 4 po trzech kwartałach 2008). Po 3 kwartałach SANYO ma 10 % udział w rynku (7% po trzech kwartałach 2008) – według raportu kalifornijskiej firmy badawczej – Pacific Media Associates

Według raportu amerykańskiej firmy badawczej Po trzech kwartałach 2009 roku SANYO sprzedało w Polsce 2.826 szt. projektorów multimedialnych co oznacza 14% wzrost w stosunku do pierwszych trzech kwartałów 2008 roku – sprzedano wówczas 2.475 szt.

Wynik ten plasuje SANYO na trzecim miejscu w Polsce, z 10% udziałem w całym rynku. To rewelacyjny wynik także dlatego, że w tym czasie cały polski rynek projektorów odnotował 25% spadek sprzedaży – łącznie, w pierwszych trzech kwartałach 2009 roku sprzedano w Polsce 28.039 szt. projektorów.
„Moim zdaniem wyniki pierwszych trzech kwartałów pokazują prawdziwą siłę marek i chłonność rynku. W tym roku nie było dużych przetargów i udziały w rynku zdobywa się innymi argumentami niż najniższa cena w przetargach, a wzrost uzyskać jest naprawdę trudno” – mówi Tomasz Kliczkowski, v-ce prezes Vidis Sp. z o.o., dystrybutora projektorów SANYO w Polsce.

Dystrybutorem projektorów SANYO w Polsce jest: ViDiS Sp. z o.o. http://www.vidis.pl .

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu