Pierwszy Business Mixer Superbrands już za nami

przez | 12/11/2009

W dniu 20.10.2009 w warszawskim klubie Sketch odbył się pierwszy Business Mixer Superbrands 2009 – spotkanie marketingowe reprezentantów czołowych marek tegorocznej edycji. Formuła miksera pozwala uczestnikom na nawiązanie nowych kontaktów, rozwinięcie planów współpracy między markami i wymianę doświadczeń.

Nina Kowalewska- Motlik, prezes New Communications, organizatora projektu Superbrands w Polsce powitała gości, podziękowała za udział w programie IV edycji Superbrands, przedstawiła projekt obwoluty tegorocznego Albumu – Biblii Marek, który jest już w druku i zaprosiła do wysłuchania ciekawej i oryginalnej prezentacji doktora Krzysztofa Najdera* na temat „Ewolucji Marek”.

Organizatorzy tego wydarzenia mają nadzieję, iż Business Mixer Superbrands wpisze się w kalendarz spotkań ludzi marketingu najsilniejszych marek w Polsce. Pomysł ten spotkał się z zainteresowaniem i bardzo dobrym przyjęciem ze strony uczestników.

*Krzysztof Najder, doktor psychologii, założyciel i partner zarządzający firmy Stratosfera Added Value, firmy konsultingowej specjalizującej się w marketingu strategicznym.

GALA wręczenia statuetek Superbrands już 25 Listopada w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Więcej informacji na stronie: www.superbrands.pl