Nowe wcielenie Super Bohatera!

Ruszyła nowa kampania marki 36.6 wykorzystująca stworzony przez Agencję Team One wizerunek TurboDymoMana. Już 10.11 zobaczymy nowe wcielenie super bohatera – łamiący wszelkie zasady,przekraczający wszelkie bariery, nie znający ograniczeń, nie musi już zawstydzać innych, TurboDymoMan
po prostu nic nie musi.
Ofertą promowaną przez super bohatera są nieograniczone SMS-y do wszystkich w największej sieci w Polsce.Spoty wyreżyserowane przez Sebastiana Pańczyka obecne będą w telewizji i Internecie. Kampania pojawi
się również w radio, na outdoorach, i materiałach BTL.

  1. Start kampanii: 10.11.2009
  2. Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Rafał Kawecki, Hanna Jasińska
  3. Przedstawiciel agencji: Marcin Jeziorski, Alicja Kseń
  4. Dyrektor Kreatywny: Artur Dynowski
  5. Team Kreatywny: Piotr Fuk, Tomasz Skorupa
  6. Reżyseria: Sebastian Pańczyk
  7. Produkcja: Banana Split
  8. Producent agencyjny: Jacek Daniel
  9. Dom mediowy: Universal McCann