Lee i Wrangler stawia na Konkret PR

przez | 12/11/2009

Agencja Konkret PR nawiązała współpracę projektową z VF Distribution Polska. Współpraca dotyczy prowadzenia działań media relations i organizacji otwarcia nowego sklepu Lee i Wrangler w Krakowie.

Kampania skierowana będzie do mediów i stylistów krakowskich. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo w zakresie public relations oraz efektywne kontakty firmy z mediami oraz organizację samego otwarcia sklepu Lee i Wrangler w Bonarka City Center w Krakowie.

Lee to legenda w świecie dżinsu, jej historia sięga 1889 roku. Nazwa Lee od zawsze kojarzona jest z wysoką jakością, nowatorstwem i nadzwyczajną wytrzymałością ubrań dżinsowych. Lee to ubrania, które zbudowały Amerykę, a dżins to tkanina, na której zbudowała swoją pozycję marka Lee.

Historia dżinsów marki Wrangler sięga 1904 r., kiedy to w Greensboro w amerykańskim stanie Karolina Północna założono firmę Hudson Overall Company. W 1919 r. jej nazwa została zmieniona na Blue Bell, a w roku 1947, w momencie wprowadzenia asortymentu dżinsów dla kowbojów, na – Wrangler, czyli „pracujący kowboj”.