Triple PR promuje portal RankingWarszatow.pl

przez | 10/11/2009

Agencja Triple PR nawiązała współpracę z Satori Internet Group. Agencja jest odpowiedzialna za działania Media Relations dla portalu www.RankingWarsztatow.pl, którego właścicielem jest firma Satori Internet Group.
Portal www.RankingWarsztatow.pl jest adresowany do kierowców, którzy chcieliby powierzyć swoje auto sprawdzonym i godnym polecenia mechanikom. Serwis, dzięki obszernej bazie danych obejmującej ponad 30 000 motoryzacyjnych punktów usługowych w całej Polsce, umożliwia wyszukanie interesującego warsztatu, przeczytanie opinii na jego temat i obejrzenie mapki dojazdu. Internauci mają także możliwość zamieszczenia własnej oceny danego punktu usługowego i dodania komentarza. Dodatkową funkcjonalnością przygotowaną dla zarejestrowanych użytkowników jest prowadzenie historii napraw swojego auta online. „Dzięki zawartym na portalu informacjom użytkownik wybierze najlepiej oceniany warsztat określonej specjalności. Sprawdzi też na mapce sposób dojazdu na miejsce. To ogromna oszczędność czasu i minimalizacja ryzyka” – wyjaśnia Paweł Dąbrowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Satori Internet Group, firmy, do której należy portal.

Agencja Triple PR odpowiada za działania PR adresowane do mediów ogólnopolskichi regionalnych oraz za doradztwo komunikacyjne. Współpraca ma charakter projektowy.

Agencja Triple świadczy kompleksowe usługi Public Relations zarówno z zakresu Brand PR, jak i PR korporacyjnego. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym i działaniach Media Relations. Do grona klientów Agencji należą m.in. Ergo International (marki Villa Italia, Mlesna), Krajowa Unia Producentów Soków, Forte Sweden (marki On Line, Corine de Farme, Mrs. Potter’s), Instytut Wzornictwa Przemysłowego czy interaktywna agencja NetBooster Finland.