Ruszyła kampania reklamowa Elastycznego Kredytu Hipotecznego Polbanku

Polbank EFG rozpoczął kampanię reklamową kredytów hipotecznych. Kampania promuje sztandarowy produkt banku – Elastyczny Kredyt Hipoteczny. Akcja ma zakomunikować, że mimo spłacania kredytu hipotecznego można żyć normalnie, tak jak przed jego zaciągnięciem.

Kampania promocyjna Elastycznego Kredytu Hipotecznego w mediach rozpoczyna się 6 listopada i potrwa do końca miesiąca. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat, TV4), a także w kanałach tematycznych. Reklamy Polbanku pojawią się również w prasie ogólnopolskiej oraz internecie.

Nowy film reklamowy przedstawia sceny z życia rodziny, która korzysta z usług Polbanku. Kampania jest kontynuacją rozpoczętych w 2008 roku działań promujących Elastyczny Kredyt Hipoteczny. Jest to produkt skierowany do osób, które chcą wziąć kredyt mieszkaniowy i żyć tak jak do tej pory, w poczuciu niezależności i bezpieczeństwa – mówi Karol Kamas z departamentu marketingu Polbank EFG.

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Addapter należąca do grupy DDB, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Macroscope OMD. Reżyserem spotu jest Tomasz Konecki, autor m.in. takich filmów jak „Ciało”, „Testosteron”, „Lejdis”, „Idealny facet dla mojej dziewczyny”, a za produkcję filmu odpowiada studio filmowe CutCut.

Spot reklamowy można obejrzeć pod linkiem:

http://www.dailymotion.pl/video/xb1mz3_polbank-efg-elastyczny-kredyt-domow_shortfilms

Elastyczny Kredyt Hipoteczny to jedyny kredyt na cel mieszkaniowy, który daje możliwość swobodnego regulowania wysokości rat. Co roku 6 z nich można zmniejszyć nawet o połowę lub zwiększyć dwukrotnie, a raz w roku nie płacić w ogóle.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu