Internet Group i TorturaCen.pl łączą siły

Internet Group S.A. oraz TorturaCen.pl rozpoczęły współpracę w obszarze marketingu afiliacyjnego. Celem jest wykorzystanie synergii pomiędzy posiadanymi zasobami, budowanie silniejszej pozycji na tym rynku oraz upowszechnianie modelu sprzedaży CPA.

Współpraca ma obejmować różne projekty i oferty, które mieszczą się w obszarze rozwiązań z zakresu marketingu afiliacyjnego.

Każda ze stron posiada różne doświadczenie w tym obszarze. TorturaCen.pl jest pierwszym serwisem typu cashback na polskim rynku, który oferuje rozliczanie za efekt dla reklamodawców połączone z zachętą dla użytkowników. Internet Group S.A. jest holdingiem firm które oferują liczne rozwiązania z obszaru performance marketingu oferując zintegrowane oferty rozliczane w modelu efektywnościowym. W ramach grupy funkcjonuje firma specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym (OMG). Jednym z jej produktów jest Katalizator Sprzedaży, który jest pierwszym produktem na rynku integrującym generowanie leadów online z ich finalizacją poziomie Call Center.

Rozpoczęcie współpracy pozwoli wykorzystać już posiadane zasoby, jak i ułatwić realizacje nowych projektów. Uruchomienie pierwszego planowane jest na przełom 2009 i 2010 r.

– Strona oparta na usłudze cashback zarabia na prowizji od sprzedanych produktów, a nie na generowaniu ruchu na stronach sklepów internetowych – co jest domeną zwykłych porównywarek. tłumaczy Marek Stodolak, Prezes TorturaCen.pl. – Dzięki temu w stosunkowo krótkim czasie udało nam się pozyskać kilkuset partnerów biznesowych witryny TorturaCen.pl. Mamy nadzieję, że połączenie sił z Internet Group przyniesie jeszcze większe korzyści dla wszystkich stron.

Poza realizacją własnych przedsięwzięć strony chcą wpłynąć na rozwój polskiego rynku marketingu afiliacyjnego. Dzisiejszy etap rozwoju rynku należy uznać za fazę początkową. Dodatkowym celem współpracy obu firm jest upowszechnienie rozwiązań typowych dla dojrzałych rynków, a takim jest między innymi model CPA w którym następuje rozliczenie za dokonaną sprzedaż, a nie za pośrednie fazy procesu sprzedażowego.

– Za niespełna rok minie dekada od bardzo odważnej decyzji w historii naszej firmy. W branży, którą wtedy wybraliśmy, osiągnęliśmy bardzo wysoką pozycję i czas na nowe wyzwania. Od dawna wiemy, że naszą siłą jest umiejętność integracji rozwiązań i synergia podejmowanych działań. Współpraca z TorturąCen w tym obszarze doskonale wpisuje się w nasze cele strategiczne. – podsumowuje Jan Ryszard Wojciechowski, Prezes Zarządu Internet Group S.A.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu