Marka BEKO mocniej angażuje się w sponsoring koszykówki

przez | 09/11/2009

BEKO coraz mocniej angażuje się we wspieranie koszykówki. We wrześniu 2009 marka BEKO była sponsorem odbywającego się w Polsce turnieju European Basketball League. Teraz firma ogłosiła, że będzie kontynuowała wspieranie tego sportu także w innych krajach.  

Marka BEKO, producent dużych urządzeń AGD, sponsorował imprezy z serii EuroBasket, które odbyły się m.in. w Poznaniu, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Łodzi i Katowicach, w dniach 7 – 20 września 2009 r. Jest to część szerszej strategii zaangażowania marki w sponsorowanie koszykówki także w innych krajach.

BEKO głównym sponsorem Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn FIBA 2010

Na mocy umowy zawartej z Międzynarodową Federacją Koszykówki (FIBA), BEKO jest  sponsorem głównym Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn, które odbędą się w przyszłym roku w Turcji. Ta ważna impreza sportowa przyciągnie 24 najlepsze drużyny z całego świata. Imprezy będą rozgrywane od 28 sierpnia do 12 września 2010 r. w czterech tureckich miastach: Ankarze, Kayseri, Izmirze i Stambule. Zaangażowanie w te mistrzostwa jest rozwinięciem wcześniejszych działań sponsoringowych. Marka BEKO sponsorowała wcześniej Mistrzostwa Azji w koszykówce mężczyzn FIBA 2009, a od 2006 roku stała się także głównym sponsorem tureckiej ligi koszykówki, która otrzymała nazwę „BEKO Basketball League”.

BEKO sponsorem głównym niemieckiej ligi koszykówki

Marka BEKO, należąca do grupy Arçelik została głównym sponsorem niemieckiej ligi koszykówki „Basketball Bundesliga”, która począwszy od sezonu 2009/2010 będzie nosiła nazwę „Beko Basketball Bundesliga” (BEKO BBL). Kontrakt obejmuje okres sześciu najbliższych lat i ma za zadanie popularyzowanie niemieckiej ligi koszykówki oraz wzrost rozpoznawalności marki BEKO. Oprócz rozgrywek ligowych, BEKO będzie sponsorem także takich imprez jak BBL All-Star Day, BBL Top Four oraz BBL Champions Cup. Logo BEKO pojawi się w 18 obiektach, w których będą odbywały się rozgrywki. Zostanie ono umieszczone nie tylko na parkiecie, ale także na bandach wokół boiska, na strojach zawodników, na tablicach z koszami, a nawet na piłce, przygotowanej specjalnie na tę okazję przez firmę Spalding.

“BEKO jest marką obecną w ponad 100 krajach, co ma odzwierciedlenie także w działaniach sponsoringowych, które podejmujemy. Wspieraliśmy Eurobasket w Polsce i Turcji, sponsorujemy ligę koszykówki w Niemczech i Turcji, sponsorowaliśmy Mistrzostwa Azji w koszykówce mężczyzn, zostaliśmy także sponsorem Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn, które odbędą się w przyszłym roku. Sponsorowanie sportu o zasięgu globalnym pomaga nam podkreślić globalny charakter naszej marki
i umocnić jej wizerunek.”– powiedział Maciej Mienik, Country Manager Beko w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.