TOOLANI wchodzi do Polski – Nowy Klient Smart Media Group

przez | 06/11/2009

Agencja Smart Media odpowiada za opracowanie strategii komunikacji oraz realizację działań związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowatorskiego serwisu telekomunikacyjnego o nazwie TOOLANI. Usługa, należąca do nowej generacji telefonii społecznościowej VoIP2.0., zapewnia unikalne połączenie serwisu internetowego z telefonią mobilną. Z powodzeniem funkcjonuje już na rynkach w Austrii i Niemczech.  

Agencja Smart Media przygotowała dla TOOLANI plan działań z zakresu współpracy z mediami oraz odpowiada za przygotowanie narzędzi komunikacji i realizację kampanii nakierowanej na dotarcie do najważniejszych potencjalnych grup odbiorców. Nowy serwis jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie wśród użytkowników na tanie i łatwe w obsłudze połączenia międzynarodowe. Dedykowany jest powiększającej się grupie osób mających kontakty za granicą. Oficjalne rozpoczęcie działalności serwisu w Polsce planowane jest na początek listopada 2009 r.

W wrześniu br. TOOLANI podpisało ze Smart Media umowę na stałą obsługę. Agencja została wybrana na podstawie prezentacji oferty oraz propozycji działań. Za realizację projektu ze strony Smart Media odpowiedzialny jest zespół: Jakub Dmitrowski, Krzysztof Kowalski oraz Krzysztof Smardzewski.