Trzeci ”Punkt dla Mamy” z \DATA SOLUTIONS

przez | 05/11/2009

Właśnie ruszała trzecia edycja programu motywacyjnego „Punkt dla Mamy” firmy NAVO – Polska Grupa Dystrybucyjna – partnera strategicznego Procter & Gamble. Program ma na celu trwały rozwój partnerskich relacji pomiędzy NAVO i P&G, a sklepami dziecięcymi i konsumentami produktów P&G. Za przygotowanie strategiczne, kreację oraz obsługę Programu ponownie wspólnie z Działem Marketingu NAVO odpowiada agencja \DATA SOLUTIONS.

„Punkt dla mamy” jest rozbudowanym programem lojalnościowym dostarczającym korzyści zarówno właścicielom sklepów jak i poszczególnym sprzedawcom i konsumentom. Trzecia edycja programu rozpoczęła się 26 października 2009 i potrwa do 30 czerwca 2010.

Część programu skierowana do konsumentów, polega na premiowaniu punktami za zakup produktów marki Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B w wybranych sklepach dziecięcych. Za każde wydane 20 PLN konsument otrzymuje zdrapkę ze specjalnym kodem umożliwiającym zbieranie punktów po zalogowaniu się na stronie Programu. Zebrane przez konsumentów punkty wymieniane są na nagrody gwarantowane, dobrane są z myślą o preferencjach mam oraz aktywnym i zdrowym rozwoju dziecka. Nagrody, w tym atrakcyjne ubranka dla maluchów z kolekcji Coccodrillo, można wybierać bezpośrednio z katalogu na stronie internetowej programu. 3 razy w trakcie trwania programu odbędzie się dodatkowo loteria dla mam, w której do wygrania będą 3 fundusze na rozwój dziecka o wartości 10 tys. PLN każdy lub opcjonalnie 3 rodzinne wycieczki, a także 30 rocznych zapasów pieluszek Pampers.

Integralną część Programu stanowią działania motywujące właścicieli sklepów oraz sprzedawców, których porady i rekomendacje są kluczowym elementem w procesie zakupu.

Każda zdrapka zarejestrowana na stronie internetowej, to także głos oddany na zespół sprzedawców ze sklepu, w którym mama otrzymała zdrapkę za zakup produktów w programie. Co miesiąc zespoły sprzedawców z 5 pierwszych sklepów w rankingu otrzymają w nagrodę bony zakupowe Sodexho.

Nagrodami dla detalistów osiągających najlepsze wyniki sprzedażowe są specjalne oferty na zakup produktów P&G w NAVO, a także wyjazdy na konferencje integracyjno-szkoleniowe. Dodatkowo właściciele sklepów wezmą udział w loterii, w której do wygrania są laptopy i telefony komórkowe.

Program „Punkt dla mamy” już od 3 lat prowadzi agencja marketingu relacji \DATA SOLUTIONS. Agencja zajmuje się całością obsługi projektu, m.in. kreacją materiałów promocyjnych, obsługą strony internetowej i bazy danych, organizacją konkursów.