Dymek niestandardowy dostępny w systemie SmartContext

przez | 05/11/2009

Dymek niestandardowy to połączenie reklamy intekstowej z display’em. Forma wyświetlana jest na zasadzie reklam intekstowych, a więc pojawia się w momencie, gdy internauta najedzie na wybrane przez reklamodawcę słowo kluczowe. Równocześnie jednak kreacja zachowuje postać i właściwości tradycyjnych form layerowych, a więc dowolny kształt i format.

Podobnie jak formaty dotychczas dostępne w systemie SmartContext, kampanie wykorzystujące dymek niestandardowy mogą być rozliczane w modelu CPM lub CPC. „Dymek niestandardowy to innowacyjna forma reklamy, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku. Reklamodawcy planują działania wizerunkowe z wykorzystaniem richmediów, pragnąc zarazem, aby kampania była nieinwazyjna i rozliczana za kliki. Takie możliwości daje im dymek niestandardowy w SmartContext” – mówi Agata Kulpa, Account Executive w SmartContext.

Dymek niestandardowy to szósta forma reklamowa możliwa do wykorzystania w systemie SmartContext. Poza nim system oferuje dymek z tekstem, logotypem, kreacją flash oraz video.