MSP blogują w Firmy.net

przez | 03/11/2009

Firmy.net – portal kompleksowo promujący firmy w internecie – uruchomił bloga dla firm z sektora MSP (http://www.firmy.net/blog/). Skupia on przedsiębiorców, którzy chcą się dzielić wiedzą i doświadczeniami w prowadzeniu biznesu.

Blog Firmy.net ma być formą integracji środowiska MSP, wzajemnej edukacji, prezentacji dobrych praktyk i sygnalizowania problemów. Znajdą się tam artykuły pomocne w biznesie oraz dyskusje na tematy powiązane z życiem przedsiębiorstw w Polsce, marketingiem i sprzedażą. Przedstawiciele firm mogą tworzyć własne wpisy blogowe, a także aktywnie uczestniczyć w dyskusjach,  wzajemnie komentować i oceniać wypowiedzi. Blogowanie to także możliwość wypromowania siebie i swojej firmy wśród  przedsiębiorców z naszego kraju, nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych, szukania inspiracji.

Na blogu Firmy.net pojawiły się już pierwsze wpisy przedstawicieli firm. W ciągu tygodnia po uruchomieniu bloga przedsiębiorcy zgłosili 30 artykułów, które po wstępnej selekcji sukcesywnie będą publikowane. Dodatkowo, specjaliści Firmy.net będą dodawać porady dotyczące skutecznej promocji, a także  koordynować zamieszczanie wypowiedzi przedstawicieli firm, dbając o ich wartość merytoryczną. Wśród wpisów, które już zostały opublikowane, są m.in. porady dotyczące pozycjonowania stron, przygotowywania skutecznych ofert reklamowych, artykuł promujący zdrowe nawyki u osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej oraz nowoczesne sposoby na znalezienie pracy. Na uwagę zasługuje także kreatywny wpis o tym, jak przerobić słomę w dzieło sztuki.  O skutkach aktywności blogerów można się przekonać odwiedzając blog Firmy.net.

„Dajemy małym i średnim firmom do dyspozycji kolejne narzędzie wspierające biznes w internecie. Firmy z tego sektora ciągle jeszcze nie wykorzystują możliwości, jakie stwarza im  obecność w sieci. Świadczy o tym choćby badanie przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Google Polska we wrześniu br. Wynika z niego, że jedynie połowa firm (51%) ma swoją wizytówkę w sieci, natomiast własną witrynę internetową posiada zaledwie 47% badanych. Blog to kolejna, bardzo popularna ostatnio forma komunikacji biznesowej w internecie. Chcemy pokazać małym podmiotom, że nie jest to tylko moda, ale funkcjonalne narzędzie, które pozwala wykorzystywać możliwości internetu i dzięki temu rozwijać swój biznes” – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.