Kryzys nie dotyka branży internetowej

przez | 02/11/2009

IV kwartał 2009 agencja Venti otwiera kilkoma wygranymi projektami do realizacji, dzięki którym rozpoczyna współpracę w obszarze działań internetowych z: UOKiK, RWE Polska, Manor House i Aqua Park.

Dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta Venti przygotuje nową odsłonę serwisu WWW. Projekt realizowany przez agencję, stawiać będzie przede wszystkim na użyteczność i innowacyjność. Nowa witryna UOKiK zyska lepszą strukturę informacji i znacznie wygodniejszą nawigację. Strony będą przystosowane również do wymogów niepełnosprawnych internautów. Dodatkowo, opracowana zostanie wersja serwisu na urządzenia mobilne.

Dla RWE Polska, spółki będącej częścią międzynarodowego koncernu energetycznego RWE, Venti jeszcze w IV kwartale br. zaprojektuje i wykona serwis korporacyjny oraz serwis dedykowany RWE Stoen. Wygrany przetarg obejmuje również trzyletnią współpracę obu firm, w zakresie działań online i rozwijania wybranych projektów internetowych RWE.

Dla Manor House, właściciela ekskluzywnej zabytkowo – hotelowej posiadłości – czterystuletniego Pałacu Odrowążów, agencja Venti opracuje koncepcję obecności tej marki w Sieci. W pierwszym etapie będzie to nowy serwis internetowy, który odpowiednio zaprezentuje bogatą ofertę ośrodka, jak i przede wszystkim – odda specyficzną atmosferę panującą w tym miejscu… i stanowiącą jego największy atut.

Dla spółki Aqua Park Łódź, zarządzającej największym wodnym parkiem rozrywki w Polsce, Venti tworzy autorski projekt nowoczesnej witryny internetowej spełniającej współczesne standardy online i odpowiadającej na oczekiwania aktywnych użytkowników Internetu. Premiera nowej wersji serwisu już wkrótce.

O efektach pracy, realizowanej w wyniku wygranych przetargów, będziemy informować na bieżąco w informacjach prasowych – mówi Agnieszka Nowicka, Client Service Director Venti. Jesteśmy usatysfakcjonowani tym, że doceniono naszą inwencję, doświadczenie, jakość usług i zaproponowane przez nas zasady współpracy. Sukces cieszy tym bardziej, że w okolicznościach ogólnego kryzysu gospodarczego marketingowe cięcia budżetowe nie dotykają nas i naszych klientów, którzy cały czas chętnie podejmują współpracę z Venti rozpoczynając kolejne projekty internetowe.