Nowe pakiety tematyczne w 4clover

W październiku IDMnet wprowadził do oferty kobiecej sieci reklamowej 4clover dwa nowe pakiety tematyczne: 4fashion i 4education. W obu pakietach dostępne są wszystkie standardowe formy reklamowe oraz kampanie niestandardowe.

Pakiet 4fashion obejmuje witryny: stylistka.pl, modowo.pl, idolo.pl. Pozwala reklamodawcom dotrzeć do nowoczesnych, młodych kobiet, śledzących bieżące trendy w modzie i poszukujących pomysłów na własny styl. Oferta skierowana jest przede wszystkim do firm działających w szeroko pojętym sektorze mody. Serwisy należące do pakietu 4fashion miesięcznie odwiedza niemal 500 000 realnych użytkowników generując 3 500 000 odsłon. Dopasowanie serwisów do grupy celowej kobieta wynosi 73,62%, a Affinity Index dla tej grupy to 148,26.

W skład pakietu 4education wchodzą serwisy: matematyka.pl, nauka.pl, uczelnie.pl, szkolnictwo.pl, megaslownik.pl oraz zgapa.pl. Grupę docelową witryn stanowią kobiety w wieku od 17 do 26 lat, zainteresowane własnym rozwojem, poszukujące materiałów i aktualnych informacji edukacyjnych. Serwisy wchodzące w skład pakietu gromadzą miesięcznie ponad 1 800 000 realnych użytkowników generujących niemal 12 400 000 odsłon*. Średni Affinity Index dla grupy kobieta w serwisach pakietu wynosi 111.*

Sieć 4clover została uruchomiona przez IDMnet 26 sierpnia. 4clover skupia starannie wyselekcjonowane witryny kierowane do kobiet. Obecnie sieć oferuje reklamodawcom 10 pakietów tematycznych, pozwalających na dotarcie do odbiorców o ściśle określonych profilach zainteresowań.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu