Przejdź do treści

PerformanceMEDIA inwestuje w wiedzę

PerformanceMEDIA jako jedyna agencja z Polski wzięła udział w szkoleniu Agencies@Google: Training for Experts, które odbyło się 6-7 października w Irlandii. Ciągłe poszerzanie wiedzy i inwestycja w nowe umiejętności się opłaca. Z takiego założenia wychodzą pracownicy jednej z największych firm marketingu w wyszukiwarkach w Polsce.  

Jako jeden ze strategicznych partnerów w Europie, agencja otrzymała zaproszenie na szkolenie do irlandzkiej siedziby Google. Spotkanie zorganizowane przez Google obejmowało tematykę zaawansowanych technik optymalizacji kampanii Adwords. W szkoleniu wzięło udział dwóch pracowników firmy – Artur Sobczyński (Senior Account Strategiest) oraz Paweł Polisiakiewicz (Sales Manager).

Zależy nam na ciągłym podnoszeniu kwalifikacji naszych pracowników. Przy tak szybko zmieniającym  sie rynku i wymaganiach Klientów jest to  podstawa naszej przewagi konkurencyjnej. – mówi Jacek Chruściany co-managing director PerformanceMEDIA (www.performance-media.pl).