Nowa dyrektor sprzedaży bezpośredniej w Cormedia

Martyna Wróblewska została nowym dyrektorem sprzedaży bezpośredniej w domu mediowym Cormedia. Do jej głównych obowiązków będzie należało rozwijanie sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline.

Martyna Wróblewska przed rozpoczęciem pracy w Cormedia związana była zawodowo z firmą Target Press, która wydaje specjalistyczne czasopisma dla branży instalatorskiej i budowlanej. Zarówno Target Press jak i Cormedia od kilku miesięcy ściśle współpracują ze sobą w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych. Nowa dyrektor sprzedaży rozpoczynała swoją zawodową przygodę w roku 1998 w wydawnictwie Murator, gdzie zajmowała stanowiska związane ze sprzedażą reklam oraz kierowała działaniami handlowymi.

W Cormedia Martyna Wróblewska odpowiadać będzie za dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci BUDOWNICTWOonline oraz za budowanie i konsekwentne realizowanie strategii rozwoju tej sieci tematycznej.

Ilość realizowanych projektów w ramach naszej sieci budowlanej jest obecnie na takim poziomie, że wzmocnienie struktur sprzedaży ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju całej firmy. Zatrudniając osobę z tak bogatym doświadczeniem w branży jakie posiada Martyna, potwierdzamy, że naszą przewagę konkurencyjną budujemy w oparciu o jakość i specjalistyczną wiedzę. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu