Jolanta Niedźwiecka dołączyła do zespołu marketingu Royal Unibrew Polska i objęła stanowisko Senior Brand Managera. Będzie zajmowała się tzw. miejskimi markami piw w portfelu firmy

Jolanta Niedźwiecka posiada 12-letnie doświadczenie w zarządzaniu lokalnymi i globalnymi markami produktów szybkozbywalnych, należącymi do międzynarodowych korporacji. Wdrażała w życie z sukcesem wiele strategii marketingowych, zarówno wprowadzając na rynek nowe produkty, jak i rozwijając znane marki. Przez ostatnie pięć lat pracowała w Cadbury Wedel, pełniąc między innymi funkcję Senior Brand Managera czekoladowych batonów Wedla w ramach europejskich struktur firmy. Była także Brand Managerem tabliczek czekoladowych Wedel i Ptasiego Mleczka w Polsce, a również odpowiadała za strategiczny projekt dotyczący nowej kategorii produktów.

Wcześniej Jola zdobywała doświadczenie zawodowe między innymi w Grupie Żywiec i w Procter & Gamble.

Jolanta Niedźwiecka ukończyła Wydział Zarządzania i Informatyki na Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, a także studia marketingowe na University of Limerick w Irlandii, w ramach programu międzynarodowej wymiany studentów Tempus.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu