Jesienna kampania reklamowa marki Lisner

W listopadzie 2009 roku startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej marki LISNER pod hasłem „Zdrów jak ryba”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki LISNER jako marki nowoczesnej, oferującej szeroką gamę przetworów rybnych, past kanapkowych, sałatek i gotowych dań mrożonych odpowiadających wymaganiom współczesnych konsumentów w zakresie nie tylko zdrowego, ale i smacznego odżywiania.

Obecna kampania – to trzecia odsłona działań reklamowych rozpoczętych jesienią 2008 roku. Tym razem layouty reklamowe – barki rybackie z namalowanymi olejną farbą hasłami – w sposób żartobliwy podkreślają aspekt zdrowotny spożywania rybnych produktów marki LISNER. Grupą docelową komunikacji są kobiety i mężczyźni w wieku od 30 do 55 lat, aktywni zawodowo, zamieszkujący średnie i duże miasta. Dobór mediów dopasowanych do specyfiki grupy docelowej obejmuje:

  • prasę kobiecą, męską, lifestylową i opiniotwórczą,
  • nośniki outdoorowe (billboardy 6×3), które pojawią się w 11 największych aglomeracjach m.in. na Śląsku, w Warszawie i Trójmieście,
  • wybrane portale informacyjne i społecznościowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD ADVERTISING, a media zaplanował i zakupił dom mediowy STARCOM.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu