CIN&CIN Klucz do rozkoszy – nowa kampania marki CIN&CIN

przez | 14/10/2009

Marka CIN&CIN po raz kolejny zaskakuje nowatorskimi pomysłami.16 października br. rusza z niekonwencjonalną kampanią marketingową. CIN&CIN, ekspert w uwodzeniu, uruchamia na stronie internetowej www.OdkrytePragnienia.pl nową aplikację pt. „Klucz do rozkoszy”. Aktywność w serwisie wsparta zostanie działaniami BTL. W punktach sprzedaży hipermarketów sieci Tesco oraz Auchan w całej Polsce, przykuci do półek sklepowych nietypowymi gadżetami hości, uwodzić będą wszystkie Panie produktami marki CIN&CIN. Kampania trwać będzie od połowy października do końca listopada br.

CIN&CIN rozpoczyna nową akcję marketingową pod hasłem „Klucz do rozkoszy”. Działania prowadzone będą od 16 października do 30 listopada na stronie internetowej www.OdkrytePragnienia.pl oraz podczas dwóch październikowych weekendów 16-18 i 23-25 w sieci marketów Tesco i Auchan na terenie całego kraju. Akcja ma charakter prosprzedażowy oraz wizerunkowy.  Ma na celu podniesienie sprzedaży produktów CIN&CIN oraz podkreślenie głównych wartości tworzących markę: emocje, erotyzm, namiętność pomiędzy kobietą i mężczyzną. Kampania stworzona specjalnie dla kobiet z wyobraźnią, lubiących eksperymentować z partnerem.

W ramach działań BTL w supermarketach Tesco i Auchan przeprowadzona zostanie akcja promocyjna wsparta wyjątkowo zmysłową kampanią wizerunkową.  Seria win musujących CIN&CIN sprzedawana będzie wraz z gadżetem w postaci kajdanek z czerwonym i czarnym futerkiem. Dodatkowo kajdankami do półek sklepowych przykuci zostaną hości. Mężczyźni będą zachęcać klientki do zakupu produktów marki CIN&CIN.

Na wszystkich butelkach pojawią się zawieszki z informacją o konkursie organizowanym przez markę CIN&CIN wraz z zaproszeniem na stronę internetową  www.OdkrytePragnienia.pl. Konkurs będzie przygotowany specjalnie dla Pań, a mężczyźni będą mogli odkryć wreszcie klucz do kobiecej rozkoszy. Quiz pojawi się na stronach serwisu, w specjalnie do tego przygotowanej zakładce i będzie gwarancją wyśmienitej zabawy. Zadaniem każdej z Pań będzie wybór miejsca, do którego najchętniej przykułaby swojego partnera.

Dla najgorętszych wpisów przewidziano nagrody – jest to zestaw kajdanek do zabawy we dwoje. Tomasz Gasiński Senior Brand Manager marki CIN&CIN: „CIN&CIN kolejny raz uwodzi i zaskakuje głównie kobiety, do których kierujemy nasz niekonwencjonalny i pikantny przekaz. Jesteśmy z  komunikacją w miejscach, w których możemy pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa. W punktach  sprzedaży przykuty do półki z winami musujacymi, przystojny  host, ma wzbudzić efekt pozytywnego zaskoczenia u konsumentki i namówić ją do odkrycia „Klucza do rozkoszy”. Dodatkowo rozpoczynamy konkurs na stronie www.OdkrytePragnienia.pl gdzie, najbardziej  kreatywne odpowiedzi na pytanie „Gdzie najlepiej przkuć swojego partnera?”, zostaną nagrodzone specjalnym gadżetem od CIN&CIN…”.

Kreację i pomysł przygotowała Agencja 180heartbeats, za działania PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PanMedia Western.

CIN&CIN zaprasza  na stronę www.OdkrytePragnienia.pl