Saatchi & Saatchi Direct zaprojektuje Zysk

Saatchi & Saatchi Direct wraz z Marketing & Communications Consultants rozpoczną realizację komunikacyjną programu „Zaprojektuj Swój Zysk”. „Zaprojektuj Swój Zysk” to projekt edukacyjny, dofinansowany ze środków publicznych*, realizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Angażując  firmy z różnych sektorów, projektantów, ośrodki wspierania przedsiębiorczości i placówki akademickie, pomoże polskim przedsiębiorcom w zwiększeniu atrakcyjności produktów poprzez profesjonalne zastosowanie wzornictwa przemysłowego jako źródła przewagi konkurencyjnej, a projektantom umożliwi aktywny udział w tworzeniu innowacyjnych wyrobów.

Współpraca z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego ma charakter projektowy i potrwa do zakończenia programu „ZSZ”, czyli do grudnia 2011 roku.. Oferta przetargowa S&S Direct oraz M&CC obejmuje strategię komunikacji 360º oraz jej realizację z użyciem wielu narzędzi, m.in. outdooru, reklamy w prasie branżowej, marketingu bezpośredniego, a także kampanii internetowej  oraz działań PR.

– strategię komunikacji projektu „Zaprojektuj Swój Zysk” realizować będziemy w oparciu o koncepcję i wizualizację Saatchi & Saatchi. Wybraliśmy partnera, który gwarantuje wysoki poziom synergii we wszystkich działaniach komunikacyjno-promocyjnych, takich jak direct marketing, kreacja, program PR czy środowisko internetowe. Tak specyficzna jak w projekcie ZSZ usługa komunikacji, ma charakter innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, nie tylko wizualnych. Agencja Saatchi to wyzwanie doskonale zrozumiała, przedstawiając spójną koncepcję we wszystkich zakresach. Prowadzimy projekt, którego efektem ma być podniesienie poziomu innowacji w polskich przedsiębiorstwach poprzez wzornictwo. Mamy nadzieję wspólnie Saatchi & saatchi ten cel zrealizować – mówi Elzbieta Opiła,  dyrektor komunikacji projektu Zaprojektuj Swój Zysk z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.

– Ważne jest to, że o znaczeniu designu w długim procesie rozpiętym pomiędzy potrzebą konsumenta, pomysłem na produkt, jego realizacją i implementacją na rynku – myślimy podobnie. Dzięki tej intelektualnej  „chemii”  z klientem mogliśmy zaproponować Instytutowi Wzornictwa Przemysłowego rozwiązania, w których jest duży potencjał.  By skutecznie komunikować, trzeba przede wszystkim dogłębnie rzecz zrozumieć – dodaje Anna Sierpowska, dyrektor zarządzający Saatchi & Saatchi Direct.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu