Grey promuje luksusową linię Kolekcja Lenor Parfumelle

Grey Warszawa rozpoczął kampanię promującą nową linię perfumowanych płynów do płukania tkanin – Kolekcja Lenor Parfumelle. Wyjątkowy produkt firmy Procter&Gamble został stworzony z francuskimi kreatorami perfum.Kampania promująca Kolekcję Lenor Parfumelle przygotowaną na rynek CEEMEA ruszyła 1 października. Będzie ona wykorzystywać telewizję, prasę, działania in-store, eventy oraz PR. Ekskluzywna Kolekcja Lenor Parfumelle to luksusowe produkty do pielęgnacji odzieży stworzone z francuskimi kreatorami perfum. Dzięki luksusowym mikrokapsułkom, zapach perfum uwalnia się powoli, emanując z ubrań przez cały dzień i dając uczucie luksusu. Kolekcja Lenor Parfumelle powstała z inspiracji atmosferą Paryża, nieprzemijającą francuską elegancją i uwielbieniem dla życia, czyli jak mówią Francuzi: „joie de vivre”.

Grey Warszawa jest twórcą kreacji dla marki Lenor na cały rynek CEEMEA. Ze strony Grey za kreację kampanii odpowiedzialne były Renata Bujanowska i Zosia Nowak. Za kontakty z klientem w Polsce i w regionie odpowiadają Roksana Odyjas, Agnieszka Roszczęda i Beata Pawłowska, a strategią kampanii zajęła się Ewelina Sęk. Produkcję spotu reklamowego ze strony Grey nadzorował Filip Gładykowski. Od strony klienta w Polsce nad kampanią Kolekcji Lenor Parfumelle pracowali: Agnieszka Orlik (MD), Karol Czupryński (BM), Barbara Pilat (ABM).

GREY GROUP to, należący do koncernu WPP, zespół agencji ATL, BTL, Public Relations oraz Digital, oferujących Klientom pełen zakresu usług komunikacyjnych i wsparcie strategiczne. Grey Group ma doświadczenie w budowaniu i tworzeniu marek międzynarodowych jak i lokalnych, Dzięki zapleczu w międzynarodowej sieci WPP, znakomitej znajomości lokalnego rynku oraz zespołowi utalentowanych i działających z pasją ludzi – tworzymy zintegrowane i skuteczne biznesowo projekty dla firm ze wielu segmentów rynku.

GREY GROUP jako holding istnieje w Polsce od czerwca 2008. W jej skład wchodzą agencje reklamowe GREY Worldwide Warszawa oraz Testardo Gram, a także interaktywna agencja Argonauts i sieciowa agencja Public Relations – Cohn&Wolfe. GREY GROUP posiada również w swoich strukturach GREY Cells – niezależny zespół odpowiedzialny za projektowanie strategii kampanii i opiekę nad nowym biznesem. GREY GROUP oddaje też do dyspozycji swoich Klientów profesjonalne Działy Produkcji RTV oraz Poligrafii, a także Studio DTP.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu