Tanio.pl – Wirtualna Polska wchodzi na rynek z nową porównywarką cen

Tanio.pl to nowa porównywarka cen i produktów. Jej atutami są: silne powiązanie z serwisami portalu Wirtualna Polska, gwarancja wiarygodności zrzeszonych w serwisie sklepów oraz codzienna aktualizacja dostępności produktów.

Marka, która mówi wszystko…

Nowy brand Wirtualnej Polski – tanio.pl – dokładnie definiuje kluczowe założenie, jakim kierowali się twórcy porównywarki portalu: wprowadzenie na rynek produktu, który pozwala znaleźć, wybrać i kupić towar tanio, a nawet taniej, niż gdziekolwiek indziej. Mamy świadomość, że na rynku działa wiele podobnych podmiotów, tworząc nasz, staraliśmy się więc oddać użytkownikom produkt o nowej jakości. Wykorzystaliśmy nie tylko wieloletnie doświadczenie WP w handlu elektronicznym, ale także potencjał portalu; tanio.pl jest bowiem ściśle związane z naszymi serwisami tematycznymi. – podkreśla Sebastian Leśniak, Kierownik Działu E-commerce Wirtualnej Polski – Podsunęliśmy klientom oferty rzeczywiście tanie, co pozwoli im zaoszczędzić zarówno pieniądze, jak i czas. Istotna jest także codzienna aktualizacja produktów, dzięki czemu internauta nie dozna zawodu, że zapasy określonego towaru skończyły się i wyszukany artykuł jest już niedostępny.

Warto podkreślić, że wszystkie sklepy znajdujące się w bazie tanio.pl zostały bardzo dokładnie zweryfikowane pod względem bezpieczeństwa i zaufania klientów. Dla nas najważniejsza jest satysfakcja użytkowników, to jest i będzie nasz priorytet. – mówi Sebastian Leśniak.

Oferta

Tanio.pl to w tej chwili ponad 1200 wprowadzonych do bazy porównywarki sklepów i blisko 3 miliony ofert. Produkty podzielono na 18 głównych kategorii (AGD – Dom i ogród, Moda i dodatki, Komputery, Dla dzieci, itd.), z których każda zawiera do kilkunastu bardziej szczegółowych. Np. w kategorii Dla dzieci wyodrębniono zakładki: Akcesoria, Foteliki, Nosidła, Zabawki… . Dzięki temu łatwo i szybko można odnaleźć konkretny, przy tym najtańszy, towar. Istnieje możliwość sortowania produktów według nazwy, ceny i liczby sklepów, w których są one dostępne. Internauta może też porównać konkretną rzecz z podobnymi, w niższej lub wyższej cenie. Dodatkowe filtry powiązane ze specyfikacją techniczną produktów, umożliwiają jeszcze bardziej zawężone wyszukiwanie (np. według ilości cali w telewizorach LCD, pikseli w aparatach cyfrowych, itd.).

Zastosowany w porównywarce system geolokalizacji umożliwia odnalezienie na mapie sklepu najbliżej miejsca zamieszkania. Natomiast system ocen użytkowników, dotyczący zarówno marketów jak i produktów, ułatwia podjęcie decyzji, gdzie zrobić zakupy. Opinie i komentarze mogą dotyczyć produktów i poziomu satysfakcji z kontaktu ze sklepami. – mówi Jarosław Ruciński, kierownik projektu.

W serwisie znaleźć można także informacje dotyczące promocji, nowości, sposobów płatności, transportu, czasu dostawy, możliwości osobistego odbioru zamówionego towaru. Dużym atutem witryny są Poradniki zakupowe, dzięki którym można lepiej przygotować się do wyboru określonego produktu (np. poradnik fotograficzny, jubilerski, budowlany). Podobną rolę pełni dział Pomysły na prezenty, ułatwiający wybór upominku (prezenty widoczne są w grupach, ułożonych według relacji rodzinnych: dla mamy, dla taty, a także według pasji i wieku).

Ścisłe powiązanie z WP

Powiązanie porównywarki z kilkudziesięcioma serwisami tematycznymi WP pozwala klientom dotrzeć do ofert tanio.pl z wielu poziomów – zastosowano tu system aktywnego crosslinkowania. I tak internauci, wchodząc na konkretne serwisy WP – Film, Muzyka, Erotyka, Tech – znajdują tam zakładki lub boksy z ofertami z porównywarki dostosowanymi do tematyki witryny. Mogą więc od razu sięgnąć po produkt, o którym właśnie czytali (film, płyta), bądź którym mogliby być potencjalnie zainteresowani. To także argument dla sklepów, które ze swoją ofertą mogą skutecznie i efektywnie dotrzeć do sprofilowanej tematycznie grupy docelowej. Trwają prace nad uzupełnieniem tej formy dotarcia do klienta o kolejne serwisy.

Korzyści dla sklepu

Zaletą serwisu, z punktu widzenia właścicieli sklepów internetowych, jest nie tylko prosty system integracji z porównywarką, ale też niskie koszty prezentacji własnych produktów z jej poziomu. Dodatkowy atut, wynikający ze współpracy z WP, to preferencyjne warunki, na jakich e-sklepy mogą zakupić reklamę w portalu. Mogą skorzystać ze specjalnych rabatów, upustów i promocji – wyjaśnia Sebastian Leśniak – Dostosowujemy także ofertę reklamową do indywidualnych potrzeb sklepów i tworzymy, na ich zlecenie, kampanie „szyte na miarę” oczekiwań klientów. Serwis tanio.pl dostosowany został do telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych. W kilka chwil – korzystając z adresu m.tanio.pl – sprawdzić i porównać można, nawet podczas „realnych” zakupów, w jakim przedziale cenowym dany produkt dostępny jest w sklepach on-line.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu