Rusza Jesienna Akcja Serwisowa Volvo

Od 17 do 18 października 2009 r., sieć autoryzowanych serwisów Volvo zaprasza wszystkich właścicieli Volvo do sprawdzenia swoich aut w ramach „Jesiennej Akcji Serwisowej 2009”.

Akcje serwisowe są organizowane przez markę Volvo, dwa razy do roku – na wiosnę, aby przygotować samochód do wiosenno-letnich podróży oraz jesienią aby przygotować auto na nadchodzący zimowy okres. W tegorocznej Jesiennej Akcji Serwisowej Volvo wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i oferuje im atrakcyjne rabaty i promocje związane z przygotowaniem auta do okresu zimowego.

„Wysoki poziom usług posprzedażowych to jeden z kluczowych elementów strategii Volvo. Budowanie i wzmacnianie dobrych relacji z klientem jest dla nas bardzo ważne. Kolejna edycja akcji serwisowej, pokazuje, iż kontakt z klientem u nas nie kończy się na sprzedaży samochodu”, mówi Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska, Marcin Klimczewski.

Akcje serwisowe Volvo cieszą się nie tylko co raz to większym zainteresowaniem, ale również bardzo dobrą opinią ze strony klientów Volvo. W latach 2007 – 2008 Volvo zajęło I miejsce w „Narodowym Auto Teście” magazynu Auto Świat jako najlepiej postrzegana marka motoryzacyjna na rynku. Ponadto kierowcy biorący udział w badaniu docenili autoryzowane stacje obsługi Volvo – uznali je za najlepsze pod względem fachowości oferowanych tam usług oraz estetyki stacji i kultury osobistej.

Jesienna akcja serwisowa odbędzie się w dniach 17-18 października 2009 r. Aby umówić się na spotkanie wystarczy zadzwonić na infolinię Volvo 0 801 1 VOLVO (0 801 1 86586), z telefonu komórkowego 0 502 2 VOLVO (0502 2 86586) lub skontaktować się bezpośrednio ze swoim Serwisem Volvo.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu