Kampania promocyjna nowego Programu Bonusowego PAYBACK

Kampania promocyjna Programu PAYBACK obejmuje działania POS w punktach sprzedaży partnerów Programu oraz on-line wspierające start pierwszego na polskim rynku multipartnerskiego Programu Bonusowego.

Promocja w punktach sprzedaży partnerów Programu zakłada wykorzystanie wielu różnorodnych materiałów POS takich jak m.in. standy, plakaty, zawieszki, banery, specjalne terminale, w których uczestnicy będą mogli sprawdzić stan konta PAYBACK itp. Start Programu na stacjach BP wspierały do 6 października hostessy, zachęcające klientów do przystąpienia do nowego Programu Bonusowego PAYBACK, pomagające w rejestracji on-line oraz wyjaśniające zasady działania nowego Programu. W hipermarketach Real hostessy będą obecne do końca października. Karta PAYBACK jest dostępna nieodpłatnie u takich partnerów jak: Allegro, BP, Mix Electronics, Orange, Telekomunikacja Polska, Real lub on-line www.payback.pl.

PAYBACK w ramach kampanii planuje również multipartnerskie newslettery jako formę kontaktu i interakcji z uczestnikami Programu. Będą oni regularnie otrzymywać newslettery

ze specjalnymi ofertami i promocjami dostosowanymi do ich oczekiwań. Newsletter będzie umożliwiał informowanie o promocjach on-line oraz drukowanie kuponów, które można zrealizować w punktach sprzedaży partnerów Programu. Uczestnicy Programu będą również regularnie otrzymywać pocztą informację o aktualnym stanie ich konta oraz informacje o promocjach przygotowywanych przez partnerów, kupony z odpowiednio dobranymi ofertami lub katalogi nagród.

Kampania obejmie także działania on-line. Na stronie Programu www.payback.pl uczestnicy Programu będą mogli znaleźć informacje o nowych ofertach, kuponach i promocjach przygotowywanych przez PAYBACK i partnerów Programu.

Celem kampanii promocyjnej jest poinformowanie o stracie Programu i zbudowanie świadomości Programu Bonusowego PAYBACK. Wspólnie z partnerami chcemy zachęcić konsumentów do udziału w Programie PAYBACK, aby mogli przekonać się, że punkty faktycznie można szybko, łatwo i wygodnie zbierać na każdym kroku – podkreśla Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska.

Kampania wspierająca wejście Programu PAYBACK na polski rynek potrwa do końca 2009 roku, a poszczególne narzędzia będą wprowadzane systematycznie.

PAYBACK Polska

Nowy multipartnerski Program Bonusowy PAYBACK wniósł na polski rynek nową generację kart lojalnościowych. Za pomocą jednej karty, uczestnicy Programu mogą gromadzić punkty podczas zakupów w wielu popularnych punktach sprzedaży i online. Ponadto uczestnicy Programu mogą korzystać ze specjalnych zniżek, kuponów oraz ofert. Dzięki temu, mogą szybko i łatwo gromadzić duże ilości punktów. Zebrane punkty można wymieniać na wiele sposobów, w tym na atrakcyjne nagrody, lub przekazać na cele charytatywne.

Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i bardziej zadowolonych klientów.

W nadchodzących miesiącach PAYBACK w Polsce planuje poszerzenie portfolio partnerów programu. W Niemczech, w ciągu ostatnich 9 lat Program PAYBACK osiągnął pozycję najpopularniejszego i najbardziej efektywnego Programu tego typu w Europie. Obecnie kartę Programu PAYBACK posiada i aktywnie z niej korzysta około 60 procent gospodarstw domowych w Niemczech.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu